Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

vilken urs eq tycker ni funkar allra bÀst pÄ sÄng?

jag Àr imponerad av ljudet pÄ n serien, men den har ju begrÀnsat med kontroller för finjustering

Annons
Postat

Jag tycker din frÄga Àr jÀttesvÄr att svara pÄ.

Är det sĂ„ att du har hela URS-paketet? Eller vill du veta vilken av pluggarna du ska satsa pĂ„? Vad Ă€r det som gör att du fastnat för just URS? Det finns ju ganska mĂ„nga EQs att vĂ€lja bland.

Vet inte vilket system du kör pÄ, men kör du PC med möjlighet till VST-pluggar tycker jag att du ska kolla in Electri-Q - posihfopit edition. En mycket bra mix-EQ med bra support som Àr freeware.

Postat

ja alltsÄ jag har URS everything bundlen, och det Àr ju sÄ mycket schysts sÄ jag vet itne var jag ska börja, jag ville bara se vad ni andra har för favorit OM ni nu anvÀnder det nÄgot till sÄng.

Postat

Hade jag tillgÄng till hela bundlen skulle jag defintivt testa bÄde A-, N- och S-pluggen till sÄng. Tror ingen av dem Àr mer lÀmpad för sÄng Àn de andra. Det handlar mest om smak och vad man efterstrÀvar.

Vill du ha fler frekvenser att vÀlja bland ska du defintivt testa A- eller S-pluggen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.