Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

SÀlj hÄrt, livet Àr kort.

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Söker efter "APHEX"

Antal trÀffar: 0

Postat

Hej och vÀlkommen, bra initiativ med presentation!

Jag riktade inga som helst anklagelser mot dig om dolda budskap, dÀremot din ton i första inlÀgget som fick mig att söka pÄ nÀtet och sÄg att du enligt forumreglerna borde ha en signatur. LÄt oss nu lÀgga detta bakom oss. VÀlkommen igen!

Postat

Schysst, tack 😉

Man skulle nog ha reggat sig som sitt riktiga namn istÀllet, förvÀxlingar hör hemma i gamla stumfilmer. Jag PM:ar admin pÄ direkten och ser om det gÄr att Àndra.

Postat

Strange Leaf anvĂ€nder du ju som sig pĂ„ andra hĂ„ll ocksĂ„, sĂ„ det Ă€r kanske onödigt att Ă€ndra - men det kan ju vara bra att ha det riktiga namnet i signaturen för att undvika missförstĂ„nd. 🙂

Jag vet ju vem du Ă€r efter lĂ„ng tid pĂ„ VST-forum, men tĂ€nkte inte pĂ„ annat Ă€n Recordista - och dĂ„ kopplade jag till Henrik direkt - och inte till Stefan, av nĂ„gon anledning... 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.