Pazo Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Men hallo! De är faktiskt sebbe som har rätt nu! Bea å jag är bara kompisar! Längesen man träffa henne å man har ju saknat henne en del, såklart jag blir glad när jag får träffa henne då 😕
Micke H Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Men hallo!De är faktiskt sebbe som har rätt nu! Bea å jag är bara kompisar! Längesen man träffa henne å man har ju saknat henne en del, såklart jag blir glad när jag får träffa henne då 😕 Säker på att du inte tycker hon är lite het då? 😕
Pazo Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Men hallo!De är faktiskt sebbe som har rätt nu! Bea å jag är bara kompisar! Längesen man träffa henne å man har ju saknat henne en del, såklart jag blir glad när jag får träffa henne då 😕 Säker på att du inte tycker hon är lite het då? 😕 haha. Het är hon jue 😆
ChromaWoods Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 BLÄÄFS!!! 😛 Ahaa du fick en "BLÄÄFS!"? Hoppas du var på en offentlig toalett. 😆
Pico Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Vart är Pico? 😛 Jag behöver kaffe och det nu!! 😆 (Med Trolltygs-Fjants röst) HÄR MAMMA! 😄
Micke H Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Jag har inga pengar att köpa kaffe med... 🙁 😮 En dag utan kaffe???!!! 😆😄 Jag vet... 😉😉 Abstinensen startade redan i förmiddags... 😄😱😱
ChromaWoods Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Jag har inga pengar att köpa horor med... 🙁 😮 En dag utan nuppa???!!! 🙂😱 Jag vet... 🙂🙂 Abstinensen startade redan i förmiddags... 😱😱😱 😳
Micke H Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Jag har inga pengar att köpa horor med... 🙁 🙁 En dag utan nuppa???!!! 🙂😱 Jag vet... 🙂🙂 Abstinensen startade redan i förmiddags... 😱😱😱 😳 Erbjuder du dig att lösa problemet? 😮
ChromaWoods Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Jag har inga pengar att köpa horor med... 🙁 🙁 En dag utan nuppa???!!! 🙂😱 Jag vet... 🙂🙂 Abstinensen startade redan i förmiddags... 😱😱😱 😳 Erbjuder du dig att lösa problemet? 🙁 Hoppa på tåget bara! 😮
Micke H Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Jag har inga pengar att köpa horor med... 🙁 🙁 En dag utan nuppa???!!! 🙂😱 Jag vet... 🙂🙂 Abstinensen startade redan i förmiddags... 😱😱😱 😳 Erbjuder du dig att lösa problemet? 🙁 Hoppa på tåget bara! 😮 🙁
Micke H Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Dagens nyord: Herrsurfa. En herre som surfar? Att surfa på herrar? Eller en människa kallad herr Surfa? 😕
Fidden Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Dagens nyord: Herrsurfa. En herre som surfar? Att surfa på herrar? Eller en människa kallad herr Surfa? 😕 Ledtråd: tänk herrtidning.
Recommended Posts