Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Läste din gamla artikel i Studio häromdagen förresten, man får verkligen ett shysst ljud! Och då testade jag bara kompressor-EQ-delen av metoden... 😄

Postat
Läste din gamla artikel i Studio häromdagen förresten, man får verkligen ett shysst ljud! Och då testade jag bara kompressor-EQ-delen av metoden... 😄

Tackar som attan! 😄 Skulle dock skriva den lite annorlunda om jag fick skriva den idag. 😛

Postat

jaja 😄

Verkar som kontrollrummets OT-avdelning tvärdött ?

Alla hänger här då gissar jag?

Sitter å funderar om jag är sugen eller ej på att åka å jobba

😄

Postat
😄

att svara mig är helt ointressant antar jag? : P 😛

Näe, sorry, misstolkade ditt inlägg... 😛

Nästa gång du är ironisk, använd en smiley. 😄

För du var väl ironisk? 😛 Jag menade bara att DoL var en skön snubbe, ingenting annat. Jag dissade inte någon. 😛

Postat

Tackar som attan! 😄 Skulle dock skriva den lite annorlunda om jag fick skriva den idag. 😛

Skulle du skrivit nåt annorlunda på själva mixdelen?

Postat

Jag är helt jävla fucking slut!

Var på stan tre timmar efter skolan. sen drog jag å spela fotboll direkt efter! sen lite beachvolley och sen han jag bara äta för sen skulle basse å jag träna. å nu kom jag precis hem!

så jävla sluuut

😄

😄

Postat
😄

att svara mig är helt ointressant antar jag? : P 😛

Näe, sorry, misstolkade ditt inlägg... 😛

Nästa gång du är ironisk, använd en smiley. 😄

För du var väl ironisk? 😛 Jag menade bara att DoL var en skön snubbe, ingenting annat. Jag dissade inte någon. 😛

äsch, trodde ju att du fattade det ändå med tanke på vad folk säger i denna tråd 🙂

KLART ja va ironisk. allt väl annars?

Postat

Av din tystnad att döma, så antar jag att du:

A. hade glömt bort det.

B. egentligen inte hade någon lust att lägga sång på låten.

C. ogillade låten.

😄

Men ärligt talat, har du ingen lust, så är det självklart okej. 😄

Postat

rapar fortfarande nygrillat... var tvungen att avsluta middagen med en Kubansk handrullad.... inköpt i Uruguay... ahhhhhhhhhh 🙂

Postat
rapar fortfarande nygrillat... var tvungen att avsluta middagen med en Kubansk handrullad.... inköpt i Uruguay... ahhhhhhhhhh 😆

Här uppe skottar vi snö fortfarande.. 🙂

Postat

jaha, då var man hær igen 🥰

har varit ute och fått i mig liiiite førmycket Øl 😆

men jag kan ju iaf skriva ,så det ær nog inte før illa(æven om jag trycker på fel tangenter och måster skriva om varje ord minst 2 gånger... 🙂

Men nu ska jag natta mig (helt ensam ,ingen som vill sælskapa mig ??? 😆 bara PM:a , så får du nummret!)

EDIT : Smileys ær bra!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.