Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja pÄ er!

Jag Àr mitt uppe i ett val mellan tvÄ mikrofoner, den ena sÀljs av Jam och den andra av Börsen. Börsen sÀger att ADK A51e regerar marknaden under 3000 kr, ocm Jam sÀger: lÀgre pris pÄ en bra stormembransmik lÀr du inte hitta.

VIlken av dessa tvÄ mikrofoner Àr bÀst?

Jag misstÀnker ADK A51e, har jag rÀtt?

http://www.musikborsen.se/section_maingroup.aspx?id=14000000

http://www.jamshop.se/html/jjlabsc010c.htm

Tacksam för svar:)

Annons
Postat

Shit, tack för tipset! Den lÄter vÀldigt bra! Funkar för growl och sÄ ocksÄ? Jag spelar (och "sjunger") mest metal!

Tack!

Postat
Studio projects B1

Hell yeah! kör emd B1:an, funkar perfekt, klockrent och lÄter bra!

Postat

VÀlkommen till min testsite och hÀmta smakprov pÄ de flesta av de vanligaste modellerna - sÄ kan du bilda en egen uppfattning om dem i stÀllet för att gÄ blint pÄ vad andra sÀger.

För övrigt, sĂ„ skriver jag ocksĂ„ under pĂ„ Studio Projects B1, men man vet ju aldrig om din smak Ă€r likadan som min... 😠

Postat

Okej, det lÄter bra, kikade lite pÄ din sajt och B1'an lÄter vÀldigt bra!

Hittade en till pÄ Jam som ni kanske kan kommentera iaf: JJlabs BMC2 .

Har nÄn testat den?

Tack för svar hittils!

Postat

Hoppas bara att du har nĂ„got att mata den med 😏

Den kÀkar 48volt morgon middag och kvÀll. Annars fÄr du inget ljud ur den.

Postat

Ojoj, glupskt 😛 . Jag har ljudkortet Tascam US122 (den med en blĂ„ grej pĂ„, kommer inte ihĂ„g om det Ă€r typ ett L efter eller nĂ„tt).

Det funkar fint hittils, borde det inte göra det? 😳

Postat
Ojoj, glupskt 😛 . Jag har ljudkortet Tascam US122 (den med en blĂ„ grej pĂ„, kommer inte ihĂ„g om det Ă€r typ ett L efter eller nĂ„tt).

Det funkar fint hittils, borde det inte göra det? 😳

JorĂ„, den har fantommatning. Bara Ă„ sjunga. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.