Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det beror pÄ vad man Àr ute efter. Vill man ha ett neutralt ljud, sÄ finns Line Audio Design 2MP, som en vÀldigt stark kandidat, men om man vill ha ett mer fÀrgat ljud - och Àven ha bra kvalisort, sÄ Àr det nog lite tunnsÄtt i den prisklassen...

Postat
Hur Àr det med Hur Àr det med Presonus Bluetube DP? Funkar den eller Àr den ocksÄ budget?

Ojoj...undrar om den Ă€r sĂ„ bra som den Ă€r snygg 🙂

Fast den Ă€r ju ful 😆

Bara för att du föredrar rackmonterat 😄

Postat
Hur Àr det med Hur Àr det med Presonus Bluetube DP? Funkar den eller Àr den ocksÄ budget?

Ojoj...undrar om den Ă€r sĂ„ bra som den Ă€r snygg 🙂

Fast den Ă€r ju ful 😄

Bara för att du föredrar rackmonterat 😆

Precis!

Köpte nyligen en ART DSP II för att utnyttja de digitala ingÄngarna pÄ mitt kort.

Postat

DÀr sa du nÄgot.

Har digitala ingÄngar, men anvÀnder dem inte. Har försökt att koppla den icke optiska till min reciver men fick det inte att funka. Litar dock inte pÄ recivern och har inget annat digitalt sÄ felsöka var lite svÄrt.

Finns det nÄgon jag kan koppla till min optiska ingÄng med sÀkert resultat.

Kör med Emu 0404, pci.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.