Jump to content
Annons

Nyreggad


squareone (oregistrerad)

Recommended Posts

squareone (oregistrerad)

Hej!

Jag är ny här på forumet. Jag tänkte bara kort försöka mig på en presentation och vad jag gör här. Är någon slags låtskrivare och ljudfreak runt tretti fyllda, ni hittar ett smakprov på min musik på medskickad länk. Till vardags jobbar jag som ljudtekniker (dock ej utbildad) i en ljudboksstudio. Det kommer kanske färga mina inlägg lika mycket som att jag är musiker så det är lika bra att nämna. Har inga ekonomiska intressen som medlem här på sajten, har inget att sälja, mitt egentliga tänkta utbyte är att hitta samarbetspartners till mina olika musikprojekt och snacka ljud..

Gillar mestadels all musik men just nu letar jag efter en dansorienterad producent (jag gillar dom) som förstår pop/rocksnören (en som jag) och vill mötas någonstans halvägs vid den musikaliska gränsen mellan pop och hård dans (ni hör ju jag vet knappt vad dansmusik är) haha.. Den som ser det som utmaning att re-mixa mitt material eller skriva något ihop är varmt välkommen att höra av sig.

Kanske inte kommer lägga upp direkt , är ju lite utelämnande, en eloge till dom som vågar... men jag kan skicka som mail om det är ok..

Har tittat på en del trådar och tycker forumet är bra, ibland lite hårt men rättvist.

Ska försöka ge lika mycket som jag snor..

Ni är också välkomna att ge mig tips på var jag läser det som finns av regler och tips.

Mvh/ 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
squareone (oregistrerad)

Tack!

Tack alla.. En beskyddare. Det var fint sagt.

Ursäkta att mitt svar dröjde. Var ute en liten tur på landet och tittade på mor mins sommarstuga, och nu bör väl syrran få tillbaks datorn så vi hörs efter jul på jobbet igen..

God jul. :rolleyes:

och jo,, hur lägger jag in en direktlänk till URL i nedkant sådär tufft som ni har?

Redigerat av squareone
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack!

Tack alla.. En beskyddare. Det var fint sagt.

Ursäkta att mitt svar dröjde. Var ute en liten tur på landet och tittade på mor mins sommarstuga, och nu bör väl syrran få tillbaks datorn så vi hörs efter jul på jobbet igen..

God jul. 😱

och jo,, hur lägger jag in en direktlänk till URL i nedkant sådär tufft som ni har?

Det gör du under din konmtrollpanel o snokarfram "Signatur"

Link to comment
Dela på andra sajter

squareone (oregistrerad)

tack till även dig. Det finns fortfarande mycket under mattan att rafsa fram..tycker att jag skrev rätt lite.. Kul då

Lovar att ni ska få höra lite ny musik med om ett tag

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej!!

EDIT: Fan dig hade jag ju redan sagt hej till... ska nog gå och sova nu.....

haha 😆

(Vi säger att det va jag som loggade in som fel "nick" i fyllan och skrev så slipper du känna dig dum.)

Så Hej från mig också! Välkommen!

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...