Kreb (oregistrerad) Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Hej, Undrar om någon vet om man kan köra en sequenser (ex. Cubase, Reason) på ett U3 USB? För mer info ang U3 USB läs på: http://www.u3.com Vore även tacksam att få veta var i sånt fall man kan hitta denna applikation. /kreb
Jonte Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Kollade lite på hemsidan och hittade nedanstående under FAQ (kort svar nej, skulle jag tro): - Can I install my own software programs on the U3 smart drive? Only applications that are specifically developed for the U3 platform may be loaded onto the smart drive. These applications have been made "U3 smart," and undergo testing and verification through our application certification program. We invite you to explore the many applications available at U3 Software Central (http://software.u3.com/). It's the premier source for U3 smart software, and the list of U3 enabled applications continues to grow steadily.
Kreb (oregistrerad) Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Tack för ditt svar Jonte! Vi har så många bra programmerare och eftersom jag även läste detta: "Make your application U3 smart! The U3 SDK, Knowledge Base, and support team give you the resources you need to develop your first application — and your second, and third, and fourth…" Undrar jag om det är på gång eller kanske redan finns 😕 /kreb
drloop (oregistrerad) Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Audacity är en av applikationerna som man an köra.
Kreb (oregistrerad) Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Tack drloop! Audacity är lite väl "enkel" men alltid en början 😕 /kreb
Timegroove Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 SAW Studio kan man köra från vilket USB-minne som helst, eller något annat lagringsmedia som man tycker passar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.