Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej!

Jag har börjat fundera på att köpa ny dator. Och det jag undrar är hur stor skillnaden är mellan en stationär dators prestanda och en bärbar. Kan man jämföra dom direkt med varandra eller är det så att den bärbara behöver lite mer kraft för att motsvara en stationärs prestanda?

MVH //Johan

Annons
Posted

En laptop kan du ju inte köpa nya delar till, eller jo du kan men då blire externa grejor! 😆 jag har alltid haft stationär, och har alltid varit nöjd med det! så jag skulle säga att det lönar sig mest med en stationär. Enligt mig då.

Posted

Jag ångrar lite över att jag köpte en stationär för att jag vill bli mer mobil med mina inspelnings prylar. inge kul o släpa både skärm tangenbort mus och dator låda till replokalen. + ljudkort (rack).

Posted

Nja asså, är det likadana komponenter så ska det ju inte skilja, däremot blir det ju dyrare med en bärbar eftersom dom som regel är mindre och har en skärm.

Posted
jag har alltid haft stationär, och har alltid varit nöjd med det!

jag har alltid haft bärbar, och har alltid varit nöjd med det!

😳😆

Som det kan va.....

Posted (edited)
jag blir aldrig nöjd

Håller med!

Edited by drloop