DJ_Smiley Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 (redigerat) Tja! En controller ska inhandlas. Jag har kollat på Presonus FaderPort. Har även sett presentationsfilmen på deras hemsida, men jag undrar hur den funkar i verkligheten? Har någon av er använt den, isåfall vad tycker ni? Hur funkar den med cubase 4? PRODUCERA MERA 😕 Redigerat 7 december 2006 av DJ_Smiley
DJ_Smiley Postat 8 december 2006 Trådstartare Postat 8 december 2006 Ingen som har använt den och har synpunkter?? Hmm.... 🙂 PRODUCERA MERA 😆
rainydays Postat 8 december 2006 Postat 8 december 2006 Den är så pass ny att få haft möjlighet att testa den. Dock tycker jag att AlphaTrack verkar intressantare. Den har det som jag saknar på FaderPort: en display.
Grillkeps Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Jag har testat den, och den är faktiskt goare än jag trodde! Fadern funkar klockrent, mycket känslig. Knapparna är lättlästa och sköna att klicka på, och pan-ratten godkänd. med tanke på hur mycket jag avskyr allt mus-klickande så är denna klockren. det blir en efter jul.
Peter Hallin (oregistrerad) Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Den verkar ha en del barnsjukdomar vill jag varna för. Det tycker jag framgår av inläggen på Presonus egna forum. Jag har precis idag fått hem min och det går käpprätt. Nu vill jag envisas med att använda Win2000 istället för det krävda XP. Så det kan vara där skon klämmer. Men just nu haglar blåskärmarna om den är ipluggad. Så testa den i arbeta har jag således inte heller gjort än...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.