Henkera Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Jag försöker hitta om det finns en plug som fungerar som en separat pattern sequenser så jag t.ex kan bygga upp beats med waldorf attack på samma sätt som jag arbetar med Redrum i Reason. Har letat runt lite på forumet, men det enda jag hittar är ett förslag på att styra Waldorfen med Grooveagent. Skulle det fungera?
Hype Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 mjo, groove agent kan med vad jag vet skicka sina patterns via midi ...men dock så har jag fått för mig att det bara finns fasta patterns i de programet...
Claes Holmerup Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 I version 3, som kommer snart, ska det även gå att editera dess patterns - men i de två första versionerna är det bara fasta patterns.
Hype Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 I version 3, som kommer snart, ska det även gå att editera dess patterns - men i de två första versionerna är det bara fasta patterns. mannen med stenkoll som alltid 😳
rainydays Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Stepbeat kanske kan funka? Det finns ju bättre. Men gratis är gott.
rainydays Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 FXPansions Guru är ju härlig annars. Men den kostar ett par balubas.
Henkera Postat 9 december 2006 Trådstartare Postat 9 december 2006 (redigerat) Tack... värdefull info. Guru tycker jag verkar värt pengarna. Iof så ser jag ingenstans något som tyder på att den kan styra en annan VST-plugg (rätta mig om jag har fel), men att köra Rewire-versionen av guru verkar väldigt intressant för min del. Redigerat 9 december 2006 av Henkera
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.