Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

ello! Jag söker en text to speach synthesizer , alltså en text to speach vst. Är det möjligtvis någon som råkar veta om någon bra eller tom en gratis sådan?

Annons
Postat (redigerat)

Jag brukar använda mig av denna här om jag behöver något sådant! Skit kul! Och man kan få till riktigt coola grejer faktiskt om man breder på med lite effekter 😄

http://www.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php

Demo ex!

Redigerat av Soundborn
Postat (redigerat)

Ja du... jag skulle ju inte gråta om någon slängde fram några länkar till anständiga eller kul tts moduler. Hittade en svinkul sida med en havldann ai som läste upp sina svar med en skottsk tts flash grej. fan va den skulle va kul att ha.

edit: FL har ju en inbyggd sen 4punkt[nåt], men den deprimerar mig.

Redigerat av Coffeemidget
Postat
Ja du... jag skulle ju inte gråta om någon slängde fram några länkar till anständiga eller kul tts moduler. Hittade en svinkul sida med en havldann ai som läste upp sina svar med en skottsk tts flash grej. fan va den skulle va kul att ha.

edit: FL har ju en inbyggd sen 4punkt[nåt], men den deprimerar mig.

Jo jag vet att Fl har en inbyggd men efter det att mitt Fl 'fick ett kritiskt fel lalalla' så slutade den pluggen att fungera :S Tack för svaren dock!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.