Jump to content
Annons

simon__

Recommended Posts

jag har en fråga.. de är så att jag har lexicon omega ljudkort med cubase le.

sen nu har jag laddat hem cubase sx2. Varför blir ljudet dåligt när ja bränner det och instrallera det på datan med ljudkortet.. funkar inte ljudkortet till sx2

lr vad kan det vara ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
du kan typ inte göra nåt rätt liksom när du inte kan inställningar i din pirat version

sälj din data lr läs på lite

Eller såhär:

Vi uppmanar folk att inte diskutera piratprogram, nedladdade olagligt. Vill du fråga saker så gör det, men om du låter folk förstå att du inte kör lagligt så kommer förmodligen ingen att vilja svara på dina frågor.

Det är en av fourmreglerna dessutom om du tittar igenom dessa. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har en fråga.. de är så att jag har lexicon omega ljudkort med cubase le.

sen nu har jag laddat hem cubase sx2. Varför blir ljudet dåligt när ja bränner det och instrallera det på datan med ljudkortet.. funkar inte ljudkortet till sx2

lr vad kan det vara ?

Ljudkortet ska inte vara några problem, problemet är nog att du kör en nedladdad version och inte klarar att ställa in programmet rätt. Med en riktig (köpt) version så får du med en manual, där står det hur du ska göra inställningarna.

Så mitt tips är att du går och köper Cubase, är du nybörjare så klarar du dig bra med den minsta versionen. Kostar max 1500 om du knallar in i någon musikaffär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...