Guest nattvaktaren Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 (edited) LÅTNAMN: Mabuse ARTIST/GRUPP: Nattvaktaren GENRE: Sci-fi Disco LÅTLÄNGD: 5:40 PRODUCENT:Nattvaktaren INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.49 MB LÅTLÄNK: ----borttagen---- Okej, detta är en liten fuling jag pillat med ett tag. Sista semesterurladdningen, på måndag börjar slaveriet igen... Undrar vad ni tycker? Good? -Yes, good. 😳 Edited August 2, 2004 by nattvaktaren
Neko Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Aningens repetetiv, men den tuggar på fint, och när den ligger och snurrar så här lite i bakgrunden så är den klockren. Kicken och kompet är grymt, man vill dansa, men i brist på plats så gungar kroppen efter bästa förmåga i stolen. Något mer instrument någonstans skulle kanske inte skada för att ge mer variation. Men "Yes- GooD!" Klockrent. Tempot kändes lite långsamt först, men en bit in i låten så sitter det. Gillar bitcrushningen, det blir snygga break i låten med den. Vet inte vad mer som kan sägas. Klockbra helt enkelt. Definitivt en keeper. 😳
Guest nattvaktaren Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Kanon att du gillar den! Den går i 123 bpm vilket ju är direkt skrattretande såhär i rådande umpa-pumpa-klimat, men jag tycker det är tufft att bli långsammare när alla andra gör snabbare låtar hela tiden. Nästa ska gå i 55. 😳
VacUm Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 (edited) Nä, sån här musik begriper jag mig inte på. Tycker det låter hemskt faktiskt. EDIT: Blir lite bättre efter ett par minuter.. Men Nä tack... Edited August 1, 2004 by VacUm
Guest nattvaktaren Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Nä, sån här musik begriper jag mig inte på. Tycker det låter hemskt faktiskt. Klart, det är ju bara 160 kpbs. 😳
VacUm Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Nä, sån här musik begriper jag mig inte på. Tycker det låter hemskt faktiskt. Klart, det är ju bara 160 kpbs. 😳 Måste va det... Kan du inte göra en i 256 kbps så man får höra om det blir bättre?
ViktorDenStore Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Fin syntslinga men resten är inget för mig faktiskt, men det är bara "Try again" som gäller... 😉
hammagrella Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Mäktig barskhet i "Yes-Good", särskilt goo-DDD!! Fick lite Yello-feeling. Tycker syntslingan är lite väl simpel, hoppades på lite mer av det stuket som kommer vid 2.34, men vad fan jag kan ju inte sån här musik så jag ska väl egentligen skita i att försöka recensera.
Guest nattvaktaren Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 .........., men det är bara "Try again" som gäller... 😉 Okej Viktor, tack för uppmuntran!
hackeman Posted August 9, 2004 Posted August 9, 2004 Nä en till jag missat... nu blir jag snart ledsen pojkar. 😉
Recommended Posts