IDF Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 som titeln säger.. nu ryker skägget, myten, mysteriet!! tack för denna tid. Nu blir jag civiliserad igen. 😉 återkommer med bilder när jag är färdig!!!!!! PIS!!!! 😄😉🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 😉😄 🙂😄 Kul för dig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 som titeln säger.. nu ryker skägget, myten, mysteriet!!tack för denna tid. Nu blir jag civiliserad igen. 😄 återkommer med bilder när jag är färdig!!!!!! PIS!!!! 🙂😄🙂 Nej NEJ! Du vet aldrig vad du hittar under det där skägget! Linus kan ha gömt sej där eller nån annan liten Tomte 😉😉 / Mikke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Vem är det som ska köpa basfällan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 NNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉😄😉🙂😄 Nu är de bara jag(?) som har ett, 🙂 jag känner mig så ensamm. 🙁 RIP: ett underbart skägg. *snyft* 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 neeej, vad synd-jag som hade tänkt att göra en remake med dig i huvudrollen i nya "Badjävlar" av Lars Molin...givetvis som nye Ernst Günther,familjepappan-tror du hade passat för detta-med skägget alltså.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Nu kan vi inte lira några ZZ Top covers. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Vem är det som ska köpa basfällan? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Jag tycker vi tar Pazos hår och IDF:s skägg och bygger ny människa utav det! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 (redigerat) Jag tycker vi tar Pazos hår och IDF:s skägg och bygger ny människa utav det! 😠 😠 Men endå.... Inga ZZ Top covers. 😠 jag kan ju två låtar på bas. 😏 Redigerat 22 november 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 NNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂😮😮😮😮 Nu är de bara jag(?) som har ett, 🙁 jag känner mig så ensamm. 🙁 RIP: ett underbart skägg. *snyft* 🙁 Hupp... de är lugnt.. då vi är minst två me en massa hår i fejjan 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 NNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 😮 😮 😮 😮 Nu är de bara jag(?) som har ett, 🙁 jag känner mig så ensamm. 🙁 RIP: ett underbart skägg. *snyft* 🙁 Hupp... de är lugnt.. då vi är minst två me en massa hår i fejjan 😉 Lirar du gitarr eller bas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Lysande idé! ZZ top på nyckelharpa! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 När kommer bilderna...? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Lysande idé! ZZ top på nyckelharpa! 😉 😳😆😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 DON'T DO IT!!!! 😆😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Vid rakning: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 jisses vilken feeling.. no skägg.. ingen mat som fastnar, ingen konstig (oförklarad!) lukt, inge kli på magen.. 😉 istället blir det nu lite jobbigare att äta knäckebröd naken, då alla smulor uppsamlas i naveln!!! ang basfällor så har jag allt skägghår kvar.. (samt mitt gamla hår från den gamla goa tiden!) bilder kommer.....n.nnnnnnnnnnn........nnnnnnnnnnnn..................nnnnnnnnnnnnn..... . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Jag vill ha bild NU! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 jisses vilken feeling.. no skägg.. ingen mat som fastnar, ingen konstig (oförklarad!) lukt, inge kli på magen.. 😉istället blir det nu lite jobbigare att äta knäckebröd naken, då alla smulor uppsamlas i naveln!!! ang basfällor så har jag allt skägghår kvar.. (samt mitt gamla hår från den gamla goa tiden!) bilder kommer.....n.nnnnnnnnnnn........nnnnnnnnnnnn..................nnnnnnnnnnnnn..... . 😛 *snyft* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 nnnn.nnnnnnnnnnnnnnnnnn....................nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Varför????? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.........................nnnnnnnnnnnnnnnnssnartnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...................... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Nej!!!! 😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 nnnnuuu... there you all go!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Men vaffan allt ska ju av annars får man ju inte en riktig before and after-bild 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 Men vaffan allt ska ju av annars får man ju inte en riktig before and after-bild 😆 nenenene!! jag har stjärthaka, så det blir inget med det...!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Du har ju mer skägg när du har rakat dig än vad de flesta har innan de rakar sig! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 MÄh! Trimmern genom hela huvudet jue! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.