Jump to content
Annons

Fenderhjälp, Bas.


Cliff

Recommended Posts

Finns det någon som känner till någon "bas-fixare" i Malmö eller Skånetrakten, eller finns det någon här på forumet som är en baddare på det?

Min gamla Fender behöver fixas till ordentligt, den har varit ute mycket på vägarna men ska nu fungera som hemma/studiobas och då vill jag ha en fullständig genomgång på den.

MVH!

/Cliff.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Kolla med helge i Växjö, -ska vara en baddare på att fixa med gurur!

Tjohopp!

Stämmer även om det är en bit från Skåne, dock bygger han om f.t. så vill man få något fixat kan det ta lite längre tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla med helge i Växjö, -ska vara en baddare på att fixa med gurur!

Tjohopp!

Jo, han är mycket duktig, har haft en del instrument på "healing" under nittiotalet hos honom. Men det är ju en bit å ta sig till Växjö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hela beror väl på vad som behöver göras med basen. Är det enklare saker så är det den lokala gitarr nisse som gäller. Vad är det som strular med basen ?

Det är en total genomgång jag är ute efter, den behöver fixas till helt enkelt, den har varit ute på vägarna mycket, det har skruvats och fixats med mickar, stall etc. Och det är inget som jag har gjort själv så jag har inte riktigt den kunskap som krävs för att få den i toppskick. Men jag känner att den har säckat ihop lite och inte låter så bra som den borde.

Att anlita den närmsta lokala gitarrnisse brukar sluta med katastrof. Däremot om det finns en lokan nisse som folk vet kan sina grejjer, då är det en annan femma, det var det jag tänkte kolla med denna tråden. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...