Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kan nÄn bekrÀfta eller dementera avinstalation av Explorer & Outlook

och inte minst den dÀr jÀ*** Msm messenger``n

Verkar som det mĂ„ste finnas i XP`s system ?! 🙂😉

Redigerat av fogden2000
Annons
Postat
  fogden2000 sa:
Kan nÄn bekrÀfta eller dementera avinstalation av Explorer &n Outlook

och inte minst den dÀr jÀ*** Msm messenger``n

Verkar som det mĂ„ste finnas i XP`s system ?! 🙂😉

E Du vaken Hans?? 😄

Menar du att du inte hittar avinstallationen för dom? Eller?

Dom finns iaf under "LĂ€gg till och ta bort program"-> Windows Components.

Postat

Det Àr svÄrt att fÄ bort det helt.. IE Àr sÄ hÄrt integrerat med Windows.. Men med verktyget nLite gÄr det enklare att fÄ bort elÀndet..

Postat

Först tjÀnar du inget diskspace pÄ att avinstallera Outlook eller Internet Explorer. IE Àr sÄ tÀtt integrerat med Windows, som hegobald sa, och tar du bort IE tjÀnar du kanske 1 eller 2 Megabyte. SÄ jag ser ingen poÀng med att ta bort det.

LÀgg in en annan webblÀsare (Firefox) och lÄt den ta över som standard bara.

Vad gÀller Windows Messenger (Windows MSN-klient), sÄ följ lÀnken i Lindpops inlÀgg.

Följ Linkovich tips om Sysoc.inf sÄ har du snart tagit bort den.

Postat
  Linus sa:
Först tjÀnar du inget diskspace pÄ att avinstallera Outlook eller Internet Explorer. IE Àr sÄ tÀtt integrerat med Windows, som hegobald sa, och tar du bort IE tjÀnar du kanske 1 eller 2 Megabyte. SÄ jag ser ingen poÀng med att ta bort det.

Det Ă€r en principsak. â˜ș

Postat
  tbruce sa:
  Linus sa:

Det Ă€r en principsak. 😄

Äh, nĂ€r jag gör html-sidor Ă€r det bra att ha IE till hands och se efter sĂ„ den inte ritar sidan helt Ă„t skogen. 🙂

Postat
  Linus sa:
  tbruce sa:
  Linus sa:

Det Ă€r en principsak. 😉

Äh, nĂ€r jag gör html-sidor Ă€r det bra att ha IE till hands och se efter sĂ„ den inte ritar sidan helt Ă„t skogen. 😎

SĂ„ sant. Det enda jag anvĂ€nder det till numera. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.