tordA Posted July 24, 2004 Posted July 24, 2004 (edited) jag brukar ladda upp Bloopers, mina egna tycker jag är så kul att jag hoppas ni kan skratta med mig 😆 låtens namn är ganska självförklarande, LÅTNAMN: Jag Hatar Anslagskänsliga Tangenbord ARTIST/GRUPP: Halfmoon Caffé GENRE: felPop LÅTLÄNGD: bara ett kasserat melodislinge clip 37sec. KOMPOSITÖR: Halfmoon Caffé PRODUCENT: Rod Steel 🙂 EV. MEDVERKANDE: Halfmoon Caffé INSPELNINGSÅR: nu FORMAT: mp3 STORLEK: 0.7 megaplyte LÅTLÄNK <-- Borttagen --> 🙂 Edited July 28, 2004 by Rockfart
Diwic Posted July 24, 2004 Posted July 24, 2004 Öh...jag visste inte att låtar man slängde i papperskorgen automatiskt hamnade i "demo-inspelningar" på forum.studio.se 😉 Två tips, om du nån gång skulle ta upp den från papperskorgen igen, är 1) Se till att bas och ackord stämmer överrens, om ackordslingan är C - G7 - F så bör basen (i detta fall en bassynth) spela C - G - F också... 2) Melodin ska också följa ackorden, eller så ska ackorden följa melodin. Melodin är ganska oregelbundet hoppig, vilket gör den svår att minnas och tralla med i. Annars så är väl "ljudatmosfären" rätt okej...om bara ljuden hade kommit överens lite bättre... // David
dbd Posted July 24, 2004 Posted July 24, 2004 Vad vill du jag ska säga? Att den är skitkass? För det är den. 😉
Recommended Posts