trancedanne Posted October 29, 2006 Posted October 29, 2006 Tjena, jag har stora problem med min mus (till datorn), när jag gör en hastig rörelse åt sidan med den så stannar den upp i 2-3 sek och så kommer det något konstigt ljud ifrån datorn och ofta så lägger den av helt av någon konstig anledning. Vad beror detta på, är det fel på musen?? Fan går ju inte lira något spel med detta problem. : ( Mvh Danne
DåligtGehör Posted October 29, 2006 Posted October 29, 2006 Känner inte igen problemet men är det en helt vanlig typ?
Gilbert Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Prova att byta till en mus med PS2-kontakt (om du har USB nu).
KillwithSkill Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Avinstallera och kör sen Ctrl+Alt+Del Tabba vidare till "starta om datorn" Låt den sen hitta drivisarna på nytt i uppstarten! Fast jag tror inte det är musen som det är fel på. Verkar vara en irqkonflikt
Vallhagen Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Jag känner faktiskt igen det där. Jag har tre externa grejjer; HD och ljudkort på FW, och USB-mus (ja, och en skrivare, men den är ju sällan igång och stör). När jag startar upp de externa prylarna i fel ordning så kan det här problemet uppstå.
Recommended Posts