Jump to content
Annons

Tänkte bara bjuda


PreacherX

Recommended Posts

Jag är less på att inte ha plats på borden längre då mixer och rack och allt står och tar upp massa plats så jag tog och startade ett litet bygge på ett studiorack. Detta är bara tillfälligt så det var inget über seriöst, men självklart vill man ju att det ska vara snyggt ändå. Tanken är att jag ska bygga ett studiobord men då jag är lite fattig just nu och inte har nån värme i garaget nu då vintern kommer så får det vänta till sommaren istället.

http://www.preacherx.com/rackone.htm

Uppdaterar imorgon med den färdiga produkten, ska ut och finputsa och måla sista lagret med färg så fort huvudvärken har släppt.

Är det något ni undrar över så är det bara att fråga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
schyst rack och snygg matta 🙂

Haha, grabbarna har precis bytt rum och får inte plats med mattan i det nya rummet. Ja och jag behövde ändå en matta i studion så den snodde jag åt mig rätt så fort 🙂

Angående färgvalet så kommer resten av studion (i framtiden) vara i största del svart, biege och blodrött av psykologiska anledningar. Rött ska inspirera aggresivitet. Svart ska trigga rädsla och biege ska införa en känsla av föruttnelse...Nån som vågar gissa musikstil? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående färgvalet så kommer resten av studion (i framtiden) vara i största del svart, biege och blodrött av psykologiska anledningar. Rött ska inspirera aggresivitet. Svart ska trigga rädsla och biege ska införa en känsla av föruttnelse...Nån som vågar gissa musikstil? 🙂

Jag känner att den där mattan kommer passa in perfekt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående färgvalet så kommer resten av studion (i framtiden) vara i största del svart, biege och blodrött av psykologiska anledningar. Rött ska inspirera aggresivitet. Svart ska trigga rädsla och biege ska införa en känsla av föruttnelse...Nån som vågar gissa musikstil? 🙂

Jag känner att den där mattan kommer passa in perfekt. 😱

Haha man tager vad man haver 🙂...Nån gång lär den väl bytas ut men med så mycket utgifter jag har nu så lär jag kunna leka med bilar ett långt tag framöver 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär nu var sista bilderna uppe. Jag är faktiskt mer nöjd med resultatet än jag trodde att jag skulle bli. Nu behöver jag bara mer saker att fylla det med 😄

http://www.preacherx.com/rackone.htm

Vad lägligt då, jag som skall sälja bort en hel drös med rackgrejer. 😄

Ojsan hoppsan då 😄...Ja du får gärna skicka en lista så jag får kika igenom vad du har och vad tänkt för pris 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär nu var sista bilderna uppe. Jag är faktiskt mer nöjd med resultatet än jag trodde att jag skulle bli. Nu behöver jag bara mer saker att fylla det med 😄

http://www.preacherx.com/rackone.htm

Vad lägligt då, jag som skall sälja bort en hel drös med rackgrejer. 😄

Ojsan hoppsan då 😄...Ja du får gärna skicka en lista så jag får kika igenom vad du har och vad tänkt för pris 🙂

Jag gillar PM. ge mig 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Appropå bygget så ser det bra ut! Har själv byggt det mesta av mina casar och studio hyllor. Men jag tänkte bjuda på ett annat litet bygge.

Titta här litet bygge

Är otroligt avundsjuk på dig och alla andra som bygger studios överallt i sverige, det ser så jävla roligt ut. Men då jag är sjukskriven och lär vara det en längre tid så lär man inte kunna hitta nåt ställe att bygga på iomed svårt att ta lån och dylikt....Tänker följa bygget ditt iallafall det är ett som är säkert.

Föresten är det någon som har en rackhylla till salu? Har ett 2HE's slutsteg som ska in i racket men det har inga vingar 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas du tillfrisknar snart så att du kan börja med drömmen!

Kul att du följer bygget, ska uppdatera så fort det händer grejjer värda att fota.

mvh /Nicko

[edit] WOW, kollade in dina videos och musiken! Du har inte möjligtvis hört talas om Diary Of Dreams? [/edit]

Redigerat av Dimarino
Link to comment
Dela på andra sajter

Que pasa?!

Det är svårt att få tag på deras plattor. Men innan jag går längre så gäller först en fråga.

Känner du att du inspireras mer av "liknande" musik som den du gör själv, eller hittar du mer % av inspirationen i annat. Typ skogspromenader, familje gräl, Mozart eller skräck filmer, annan musik (för att nämna något).

Diary of dreams är lite liknande din grej. Men tydlig dock tydlig skillnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Que pasa?!

Det är svårt att få tag på deras plattor. Men innan jag går längre så gäller först en fråga.

Känner du att du inspireras mer av "liknande" musik som den du gör själv, eller hittar du mer % av inspirationen i annat. Typ skogspromenader, familje gräl, Mozart eller skräck filmer, annan musik (för att nämna något).

Diary of dreams är lite liknande din grej. Men tydlig dock tydlig skillnad.

När det gäller musikaliskt och när jag producerar själv så får jag mycket inspiration ifrån musik som black/goth metal, men även film musik från alla dess möjliga sorters genrer. Men det kan slinka in nånting ifrån vilken stil som helst egentligen.

När det gäller texter så kan det vara precis vad som helst som inspirerar. Nåt man läser i tidningen, nåt man sett efter kl 12 på Discovery Channel, nåt man kom på under en promenad med ungarna, skräckfilm det är helt olika :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...