herwhisper Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Visst hade det vart kul om Studio kunde bjuda in ett proffs inom olika omrÄden, allt frÄn inspelning till mixning och akustiktips. Osv. SÄ att vi hÀr inne kunde stÀlla frÄgor under en viss tid. Kanske mellan 15-16 pÄ en öppen chatkanal. tex bjuda in Fredrik Nordström frÄn Studio Fredman och höra vad han har att sÀga.
DrHans Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Visst hade det vart kul om Studio kunde bjuda in ett proffs inom olika omrĂ„den, allt frĂ„n inspelning till mixning och akustiktips. Osv.SĂ„ att vi hĂ€r inne kunde stĂ€lla frĂ„gor under en viss tid. Kanske mellan 15-16 pĂ„ en öppen chatkanal. tex bjuda in Fredrik Nordström frĂ„n Studio Fredman och höra vad han har att sĂ€ga. Ăr du ocksĂ„ kĂ„t pĂ„ honom? Vad jag skulle villja att dom gjorde en ordentlig intervju med honom. GĂ€rna ett spĂ„r för spĂ„r med typ Soilwork. Fan va grymm han Ă€r.
Florian le Sage Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 finns ju redan tillrÀckligt med proffs hÀr, inom olika omrÄden-tack och lov...
herwhisper Postat 8 oktober 2006 TrÄdstartare Postat 8 oktober 2006 DrHans: Visst Àr han grym. Han kan krana ljud sÄ det stÄr hÀrliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hÀr, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stÀlla frÄgor till erkÀnt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stÀlla nÄgra frÄgor till Micael B Tretow till exempel.
godhead Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 sĂ„ ska dom ju ha tid att hĂ€nga hĂ€r ocksĂ„ đ
IDF Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Visst hade det vart kul om Studio kunde bjuda in ett proffs inom olika omrĂ„den, allt frĂ„n inspelning till mixning och akustiktips. Osv.SĂ„ att vi hĂ€r inne kunde stĂ€lla frĂ„gor under en viss tid. Kanske mellan 15-16 pĂ„ en öppen chatkanal. tex bjuda in Fredrik Nordström frĂ„n Studio Fredman och höra vad han har att sĂ€ga. Ăr du ocksĂ„ kĂ„t pĂ„ honom? Vad jag skulle villja att dom gjorde en ordentlig intervju med honom. GĂ€rna ett spĂ„r för spĂ„r med typ Soilwork. Fan va grymm han Ă€r. skaffa MM nr3 -03.. dĂ€r har du en "liten" artikel med honom!! đ
Polder Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DrHans: Visst Àr han grym. Han kan krana ljud sÄ det stÄr hÀrliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hÀr, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stÀlla frÄgor till erkÀnt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stÀlla nÄgra frÄgor till Micael B Tretow till exempel. Nu nÀr du nÀnmer det har jag aldrig tÀnkt efter... Min granne pÄ landet hette Micael Tretow, han hade nÄgon koppling till Abba... Kan det vara han??? SÄ jÀvla idiotisk jag borde va och blivit vÀnner med honom isf, han flyttade för nÄgra mÄnader sen...
lavrell Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DrHans: Visst Ă€r han grym. Han kan krana ljud sĂ„ det stĂ„r hĂ€rliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hĂ€r, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stĂ€lla frĂ„gor till erkĂ€nt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stĂ€lla nĂ„gra frĂ„gor till Micael B Tretow till exempel. Nu nĂ€r du nĂ€nmer det har jag aldrig tĂ€nkt efter... Min granne pĂ„ landet hette Micael Tretow, han hade nĂ„gon koppling till Abba... Kan det vara han??? SĂ„ jĂ€vla idiotisk jag borde va och blivit vĂ€nner med honom isf, han flyttade för nĂ„gra mĂ„nader sen... Jo det Ă€r han det ja đ Jag har hans gamla monitorer hemma đ
Florian le Sage Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DrHans: Visst Àr han grym. Han kan krana ljud sÄ det stÄr hÀrliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hÀr, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stÀlla frÄgor till erkÀnt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stÀlla nÄgra frÄgor till Micael B Tretow till exempel. Nu nÀr du nÀnmer det har jag aldrig tÀnkt efter... Min granne pÄ landet hette Micael Tretow, han hade nÄgon koppling till Abba... Kan det vara han??? SÄ jÀvla idiotisk jag borde va och blivit vÀnner med honom isf, han flyttade för nÄgra mÄnader sen... herregud...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DrHans: Visst Àr han grym. Han kan krana ljud sÄ det stÄr hÀrliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hÀr, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stÀlla frÄgor till erkÀnt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stÀlla nÄgra frÄgor till Micael B Tretow till exempel. Nu nÀr du nÀnmer det har jag aldrig tÀnkt efter... Min granne pÄ landet hette Micael Tretow, han hade nÄgon koppling till Abba... Kan det vara han??? SÄ jÀvla idiotisk jag borde va och blivit vÀnner med honom isf, han flyttade för nÄgra mÄnader sen... herregud... Ja, jÀvlar...
DrHans Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Visst hade det vart kul om Studio kunde bjuda in ett proffs inom olika omrĂ„den, allt frĂ„n inspelning till mixning och akustiktips. Osv.SĂ„ att vi hĂ€r inne kunde stĂ€lla frĂ„gor under en viss tid. Kanske mellan 15-16 pĂ„ en öppen chatkanal. tex bjuda in Fredrik Nordström frĂ„n Studio Fredman och höra vad han har att sĂ€ga. Ăr du ocksĂ„ kĂ„t pĂ„ honom? Vad jag skulle villja att dom gjorde en ordentlig intervju med honom. GĂ€rna ett spĂ„r för spĂ„r med typ Soilwork. Fan va grymm han Ă€r. skaffa MM nr3 -03.. dĂ€r har du en "liten" artikel med honom!! đ Menar du inspelning av elgitarr? Det var ingen givande artikel förutom att det var en fin bild pĂ„ honom nĂ€r han grimaserade vill jag mig minnas. Jag vill ha en som handlar om mixning.
Florian le Sage Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 (redigerat) Vad exakt vill du veta? Jag kan berĂ€tta om hur jag mixade mina 3 skivor för dig, eller hur jag mixade Erik Aschan-ZĂŒrcherÂŽs platta förra Ă„ret, eller hur jag mixade om alla ABBA-taper pĂ„ Polar en gĂ„ng i tiden dĂ„ Bert Karlsson köpte upp kopieringsrĂ€tten för att ge ut pĂ„ kassett pĂ„ bensinmackar osv...1988...skĂ€mt Ă„sido, jag mixade inte om dom, bara överförde frĂ„n master till kvarttum och insĂ„g att Abba-soundet var för jĂ€vla bra (fick man ju inte tycka som snubbe pĂ„ 70-talet...) đ Redigerat 8 oktober 2006 av Florian le Sage
DrHans Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Vad exakt vill du veta?Jag kan berĂ€tta om hur jag mixade mina 3 skivor för dig, eller hur jag mixade Erik Aschan-ZĂŒrcherÂŽs platta förra Ă„ret, eller hur jag mixade om alla ABBA-taper pĂ„ Polar en gĂ„ng i tiden dĂ„ Bert Karlsson köpte upp kopieringsrĂ€tten för att ge ut pĂ„ kassett pĂ„ bensinmackar osv...1988...skĂ€mt Ă„sido, jag mixade inte om dom, bara överförde frĂ„n master till kvarttum och insĂ„g att Abba-soundet var för jĂ€vla bra (fick man ju inte tycka som snubbe pĂ„ 70-talet...) đ Om det var mig du menade sĂ„ vill jag höra hans ( Fredmans ) ord. En man jag vet gjort bra saker.
IDF Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Visst hade det vart kul om Studio kunde bjuda in ett proffs inom olika omrĂ„den, allt frĂ„n inspelning till mixning och akustiktips. Osv.SĂ„ att vi hĂ€r inne kunde stĂ€lla frĂ„gor under en viss tid. Kanske mellan 15-16 pĂ„ en öppen chatkanal. tex bjuda in Fredrik Nordström frĂ„n Studio Fredman och höra vad han har att sĂ€ga. Ăr du ocksĂ„ kĂ„t pĂ„ honom? Vad jag skulle villja att dom gjorde en ordentlig intervju med honom. GĂ€rna ett spĂ„r för spĂ„r med typ Soilwork. Fan va grymm han Ă€r. skaffa MM nr3 -03.. dĂ€r har du en "liten" artikel med honom!! đ Menar du inspelning av elgitarr? Det var ingen givande artikel förutom att det var en fin bild pĂ„ honom nĂ€r han grimaserade vill jag mig minnas. Jag vill ha en som handlar om mixning. ne den jag syftade pĂ„ var en tre sidors artikel dĂ€r dom berĂ€'ttar hur han jobbat o carför han gör som han gör, hur det kommer sig att han hĂ„ller till dĂ€r han Ă€r, etcetc. samt att dom listar vad för prylar han har, vad han gör med dom, storlekar pĂ„ alla rummen, vem som ritat ngra samt byggt ngra av dom, och sĂ„!!!
DrHans Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 (redigerat) Visst hade det vart kul om Studio kunde bjuda in ett proffs inom olika omrĂ„den, allt frĂ„n inspelning till mixning och akustiktips. Osv.SĂ„ att vi hĂ€r inne kunde stĂ€lla frĂ„gor under en viss tid. Kanske mellan 15-16 pĂ„ en öppen chatkanal. tex bjuda in Fredrik Nordström frĂ„n Studio Fredman och höra vad han har att sĂ€ga. Ăr du ocksĂ„ kĂ„t pĂ„ honom? Vad jag skulle villja att dom gjorde en ordentlig intervju med honom. GĂ€rna ett spĂ„r för spĂ„r med typ Soilwork. Fan va grymm han Ă€r. skaffa MM nr3 -03.. dĂ€r har du en "liten" artikel med honom!! đ Menar du inspelning av elgitarr? Det var ingen givande artikel förutom att det var en fin bild pĂ„ honom nĂ€r han grimaserade vill jag mig minnas. Jag vill ha en som handlar om mixning. ne den jag syftade pĂ„ var en tre sidors artikel dĂ€r dom berĂ€'ttar hur han jobbat o carför han gör som han gör, hur det kommer sig att han hĂ„ller till dĂ€r han Ă€r, etcetc. samt att dom listar vad för prylar han har, vad han gör med dom, storlekar pĂ„ alla rummen, vem som ritat ngra samt byggt ngra av dom, och sĂ„!!! Hmm, varför minns jag inte den. Jag prenumerade pĂ„ MM dĂ„ Redigerat 8 oktober 2006 av DrHans
ViktorDenStore Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DrHans: Visst Ă€r han grym. Han kan krana ljud sĂ„ det stĂ„r hĂ€rliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hĂ€r, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stĂ€lla frĂ„gor till erkĂ€nt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stĂ€lla nĂ„gra frĂ„gor till Micael B Tretow till exempel. Nu nĂ€r du nĂ€nmer det har jag aldrig tĂ€nkt efter... Min granne pĂ„ landet hette Micael Tretow, han hade nĂ„gon koppling till Abba... Kan det vara han??? SĂ„ jĂ€vla idiotisk jag borde va och blivit vĂ€nner med honom isf, han flyttade för nĂ„gra mĂ„nader sen... đ SkĂ€mtar du?
Polder Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DrHans: Visst Àr han grym. Han kan krana ljud sÄ det stÄr hÀrliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hÀr, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stÀlla frÄgor till erkÀnt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stÀlla nÄgra frÄgor till Micael B Tretow till exempel. Nu nÀr du nÀnmer det har jag aldrig tÀnkt efter... Min granne pÄ landet hette Micael Tretow, han hade nÄgon koppling till Abba... Kan det vara han??? SÄ jÀvla idiotisk jag borde va och blivit vÀnner med honom isf, han flyttade för nÄgra mÄnader sen... SkÀmtar du? faktiskt inte...
Hellpig Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Vad exakt vill du veta?Jag kan berĂ€tta om hur jag mixade mina 3 skivor för dig, eller hur jag mixade Erik Aschan-ZĂŒrcherÂŽs platta förra Ă„ret, eller hur jag mixade om alla ABBA-taper pĂ„ Polar en gĂ„ng i tiden dĂ„ Bert Karlsson köpte upp kopieringsrĂ€tten för att ge ut pĂ„ kassett pĂ„ bensinmackar osv...1988...skĂ€mt Ă„sido, jag mixade inte om dom, bara överförde frĂ„n master till kvarttum och insĂ„g att Abba-soundet var för jĂ€vla bra (fick man ju inte tycka som snubbe pĂ„ 70-talet...) đ Det Ă€r ju inte sĂ€kert att alla Ă€r intresserade av vad just du har gjort. Om jag vill vet mer om t ex Dimebags stil pĂ„ gitarr sĂ„ Ă€r jag ju inte intresserad att lĂ€sa om hur Jeff Beck lirar.
Florian le Sage Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Försökte bara vara lite rolig, om man nu kan tycka det...visst Ă€r det kul att lĂ€sa/prata med studiorĂ€var som gjort avstamp i historien med riktigt schyssta produktioner men jag tror i Ă€rlighetens namn inte att dom har vare sig tid eller lust (med vissa undantag kanske) att hoppa in pĂ„ ett internetforum, tror snarare pĂ„ personlig kontakt om man Ă€r seriös, vilket alltid hjĂ€lpt mig Ă„tminstone, man skapar sina chanser sjĂ€lv hĂ€r i livet och det brukar falla vĂ€l ut om man gör det pĂ„ rĂ€tt sĂ€tt och helst kanske har nĂ„gon form av referens till den som avses. Jag lyckades fĂ„ kontakt med Mark Pinske förrförra Ă„ret, ni vet-han som mixat/spelat in de plattor med Zappa pĂ„ 80-talet som har ett sĂ„nt överdjĂ€vligt bra sound med definition i mixen osv sĂ„ det heter duga...han var mycket vĂ€nlig eftersom jag minns och pĂ„talade de fina konserter han mixade i Stockholm pĂ„ den tiden för honom (han satt i en buss och sĂ„g till att allt lĂ€t bra-bĂ„de dĂ€rinne pĂ„ giget och dĂ€rute dĂ€r han bandade varenda konsert pĂ„ 2 st. 24-kanalare) superkontrollgubbe det dĂ€r! Han har givit mig en del vĂ€ldigt matnyttiga mixningstips via mail vilket jag Ă€r otroligt tacksam för, han Ă€r verkligen en förebild för mig! I Stockholm finns ju en del gamla rĂ€var, har inte haft sĂ„ jĂ€ttemycket kontakt med dom de senaste Ă„ren-Alar Suurna kör ju pĂ„ i sin studio, mest mixjobb antar jag,mkt duktig och trevlig man---Olle Ramm har sedan mĂ„nga Ă„r gjort olika saker inom installation/broadcast etc,han var ju med pĂ„ 70-80 talet bakom rĂ€tt mĂ„nga plattor och dessutom min chef pĂ„ Polartiden-en skön prick! Leif Allansson Ă€r en annan rĂ€v-Sonet osv,vet inte om han fortfarande jobbar i branschen...sedan har vi ju dom riktigt gamla vilket vore intressant för de flesta hĂ€rinne att lyssna pĂ„, de som jobbat sedan 50-talet inom detta yrke, det Ă€r tuffa killar som har en helt annan bakgrund/yrkeserfarenhet frĂ„n den tiden dĂ„ det gĂ€llde att blixtsnabbt kunna micka upp ett storband tex med 1 eller 2 mickar utan sjabbel-det var liksom ett annat hantverk vilket man förstĂ„r dĂ„ man lyssnar pĂ„ dem,Ă€r ju rĂ€tt gamla idag tex. Lasse Samuelsson eller Gert Palmcrantz... just det, minnena ramlar pĂ„, jag trĂ€ffade ju Leif Mases utanför London i SOL studios som dĂ„ Ă€gdes av Jimmy Page (varför tror ni jag Ă„kte dit pĂ„ studiobesök...)1988 han var rĂ€tt tystlĂ„ten men samma hĂ€r, har varit med och rattat pĂ„ rĂ€tt mĂ„nga ansedda produktioner vid det hĂ€r laget, började som de flesta hĂ€r med en liten hemstudio-konstruerade ett eget mixerbord 100% transistoriserat under studenttiden i slutet pĂ„ 60-talet i Uppsala-fick jobb pĂ„ Marcus studios i Solna f.d. biografen Savoy som lĂ„g runt hörnet i samma hus som jag bodde i 1964-69,lite kuriosa bara...sen fick han mixa/spela in Led ZeppelinÂŽs In through ther outdoor 1978 pĂ„ Polar, sen flyttade han som sagt till England! Hoppsan finns massor att ösa ur hĂ€r men nu blir ni tokiga pĂ„ mig sĂ„ jag sĂ€ger bara-lycka till! đł
Vallhagen Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Nu nĂ€r du nĂ€nmer det har jag aldrig tĂ€nkt efter... Min granne pĂ„ landet hette Micael Tretow, han hade nĂ„gon koppling till Abba... Kan det vara han??? SĂ„ jĂ€vla idiotisk jag borde va och blivit vĂ€nner med honom isf, han flyttade för nĂ„gra mĂ„nader sen... Det hĂ€r Ă€r ju helt fantastiskt! En "jag mötte Lassie" fast du hade ingen aning! đł
IDF Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Nu nĂ€r du nĂ€nmer det har jag aldrig tĂ€nkt efter... Min granne pĂ„ landet hette Micael Tretow, han hade nĂ„gon koppling till Abba... Kan det vara han??? SĂ„ jĂ€vla idiotisk jag borde va och blivit vĂ€nner med honom isf, han flyttade för nĂ„gra mĂ„nader sen... Det hĂ€r Ă€r ju helt fantastiskt! En "jag mötte Lassie" fast du hade ingen aning! đ kolla med andra grannar ifall det var han dĂ„!! đł
hackeman Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DrHans: Visst Ă€r han grym. Han kan krana ljud sĂ„ det stĂ„r hĂ€rliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hĂ€r, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stĂ€lla frĂ„gor till erkĂ€nt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stĂ€lla nĂ„gra frĂ„gor till Micael B Tretow till exempel. Nu nĂ€r du nĂ€nmer det har jag aldrig tĂ€nkt efter... Min granne pĂ„ landet hette Micael Tretow, han hade nĂ„gon koppling till Abba... Kan det vara han??? SĂ„ jĂ€vla idiotisk jag borde va och blivit vĂ€nner med honom isf, han flyttade för nĂ„gra mĂ„nader sen... đ Om det Ă€r nĂ„got som Ă€r coolare Ă€n kĂ€ndisar sĂ„ Ă€r det att inte bry sig om dom. đ
IDF Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 DrHans: Visst Ă€r han grym. Han kan krana ljud sĂ„ det stĂ„r hĂ€rliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hĂ€r, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stĂ€lla frĂ„gor till erkĂ€nt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stĂ€lla nĂ„gra frĂ„gor till Micael B Tretow till exempel. Nu nĂ€r du nĂ€nmer det har jag aldrig tĂ€nkt efter... Min granne pĂ„ landet hette Micael Tretow, han hade nĂ„gon koppling till Abba... Kan det vara han??? SĂ„ jĂ€vla idiotisk jag borde va och blivit vĂ€nner med honom isf, han flyttade för nĂ„gra mĂ„nader sen... đ Om det Ă€r nĂ„got som Ă€r coolare Ă€n kĂ€ndisar sĂ„ Ă€r det att inte bry sig om dom. đ đđđ verkligen!! đ
Polder Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 DrHans: Visst Ă€r han grym. Han kan krana ljud sĂ„ det stĂ„r hĂ€rliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hĂ€r, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stĂ€lla frĂ„gor till erkĂ€nt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stĂ€lla nĂ„gra frĂ„gor till Micael B Tretow till exempel. Nu nĂ€r du nĂ€nmer det har jag aldrig tĂ€nkt efter... Min granne pĂ„ landet hette Micael Tretow, han hade nĂ„gon koppling till Abba... Kan det vara han??? SĂ„ jĂ€vla idiotisk jag borde va och blivit vĂ€nner med honom isf, han flyttade för nĂ„gra mĂ„nader sen... đ Om det Ă€r nĂ„got som Ă€r coolare Ă€n kĂ€ndisar sĂ„ Ă€r det att inte bry sig om dom. đ đłđłđł verkligen!! đ SĂ„ sant sĂ„ sant... fast kĂ€ndis finns liksom i olika definitioner... HĂ€r skulle det handla om att fĂ„ tag pĂ„ lite nyttig kunskap kanske đ HEHE Lassie hm...
Hellpig Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 DrHans: Visst Ă€r han grym. Han kan krana ljud sĂ„ det stĂ„r hĂ€rliga till!! Florian: Visst finns det otroligt mycket duktigt folk hĂ€r, men det hade fortfarande vart intressant att kunna stĂ€lla frĂ„gor till erkĂ€nt duktiga tekniker. Hade ju inte vart fel att stĂ€lla nĂ„gra frĂ„gor till Micael B Tretow till exempel. Nu nĂ€r du nĂ€nmer det har jag aldrig tĂ€nkt efter... Min granne pĂ„ landet hette Micael Tretow, han hade nĂ„gon koppling till Abba... Kan det vara han??? SĂ„ jĂ€vla idiotisk jag borde va och blivit vĂ€nner med honom isf, han flyttade för nĂ„gra mĂ„nader sen... đ Om det Ă€r nĂ„got som Ă€r coolare Ă€n kĂ€ndisar sĂ„ Ă€r det att inte bry sig om dom. đł De flesta kĂ€ndisar Ă€r ju inte alls coola, bara mediakĂ„ta wannabes. đł Florian; OK, hoppas inte att du tog illa upp, jag missuppfattade dig lite. Ditt inlĂ€gg dĂ€r var ju kul & intressant.
Fruppe69 (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Vad exakt vill du veta? Florian fÄr börja anvÀnda brillor framför datorn, "Chatta med proffs" stÄr det, inte "FrÄga dyslektisk egomaniker".
ThomasJ Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Visst hade det vart kul om Studio kunde bjuda in ett proffs inom olika omrÄden, allt frÄn inspelning till mixning och akustiktips. Osv.SÄ att vi hÀr inne kunde stÀlla frÄgor under en viss tid. Kanske mellan 15-16 pÄ en öppen chatkanal. tex bjuda in Fredrik Nordström frÄn Studio Fredman och höra vad han har att sÀga. Smart! Om ingen ingen annan nÀmt det redan sÄ skulle man kunna göra som podcast repotage o lÀgga hÀr.
herwhisper Postat 9 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 9 oktober 2006 Visst hade det vart kul om Studio kunde bjuda in ett proffs inom olika omrĂ„den, allt frĂ„n inspelning till mixning och akustiktips. Osv.SĂ„ att vi hĂ€r inne kunde stĂ€lla frĂ„gor under en viss tid. Kanske mellan 15-16 pĂ„ en öppen chatkanal. tex bjuda in Fredrik Nordström frĂ„n Studio Fredman och höra vad han har att sĂ€ga. Smart! Om ingen ingen annan nĂ€mt det redan sĂ„ skulle man kunna göra som podcast repotage o lĂ€gga hĂ€r. Hade ju vart mycket bra. đ±
IDF Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Vad exakt vill du veta? Florian fÄr börja anvÀnda brillor framför datorn, "Chatta med proffs" stÄr det, inte "FrÄga dyslektisk egomaniker". varför ens skriva ngt sÄnt.. det Àr ju enbart till för o kapa trÄden.. pyttsan!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.