Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har sett att Jam har tvÄ Sennheiser 441 till salu för ett bra pris, dessa Àr dock frÄn 1971, nÄgon som vet vad man kanske ska se upp med gÀllande kvaliten??

Annons
Postat

😛😛

jag kanske ska upp till jam o handla lite.. 😉

gamla mickar Ă€r bĂ€ttre.. 😕 fan va folk kommer tĂ€nda pĂ„ det.. 😄

nÀe, men se toöö sšatt dom inte Àr trasiga pÄ ngt sÀtt, o iofs tror jag inte jam sÀljer trasiga mickar, isf Àr det bara be dom laga dom!!!!

hantering!? behandla dom som nyfödda barn!! det gör jag med mina gamla mickar.. dom hÄller lÀngst dÄ!!!

peace

Postat

NÀ trasiga fÄr de inte vara, tÀnkte bara om membran och annat kan ha slitits och att ljukvaliten blir mycket sÀmre i relation till en nyproducerad. Jag skiter i att de Àr 35 Är gamla, det var ett bra pris, jag förstÄr inte varför Jam skryter med att de köpt den av en gammal gubbe i VW-keps...

Postat

du kan ju ta o titta lite pÄ innehÄllet om det Àr frÀscht, och sÄ.. finns det ngn oxid innuti elektroniken, eller vad som helst!?

• 2 veckor senare...
Postat

Om det Àr nÄgon som Àr intresserad sÄ rÄkar jag ha tvÄ st MD441 till salu. En i nyskick som jag vill ha 3700 för. Och sÄ en bÀttre begagnad, som jag tÀnkte ta 2700 för. Först till kvarn, som man brukar sÀga.

Postat

fan, jag har just gĂ„tt bet om en massa cash för ett större jobb.. đŸ˜±

annars hade jag tagit dom direkt!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.