Jump to content
Annons

Ny evighetslek


ThomasJ

Recommended Posts

Stympa båda tummarna, eller bli tvingad att lyssna på Thorleifs åtta timmar varje dag resten av ditt liv?

Det måste nog bli Tholeifs ändå... för om man stympar tummarna kommer man ju inte kunna lira gura och sånt.... någonsin! Och det är värre.

Ok här kommer en gammal favvis: Intel eller AMD?

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons
Stympa båda tummarna, eller bli tvingad att lyssna på Thorleifs åtta timmar varje dag resten av ditt liv?

Det måste nog bli Tholeifs ändå... för om man stympar tummarna kommer man ju inte kunna lira gura och sånt.... någonsin! Och det är värre.

Ok här kommer en gammal favvis: Intel eller AMD?

numera AMD.. Motiv: Det bara är så!

Sug på denna då:

Att äta 200g smör en gång / timme eller ha rännskita lika ofta?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag skulle valt ränneskitan. Även om det är kanske lika farligt som att sätta i sig smöret lika ofta. Kan jag bara parera med ännu mer näring än ränneskitan, så...

Här kommer min fråga:

Vara ihop med någon som lider av kroppsdysmorfi (vill göra sig av med sina helt funktionsdugliga kroppsdelar, eller åtminstone en av dem (i taget i alla fall)).

eller

Vara ihop med någon som vill göra ett könsbyte?

Svårt. Man ska inte besvara sina EGNA frågor va?

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Aldrig mer lyssna på musik.

Könsbyte ingen big deal som nämndes förut av Jarvis... Eehhh?????? Seriöst?

En ny nu då:

Vara tvungen att gå och mangla två lakan varje natt klockan 2-3 resten av livet

eller

Vara tvungen att läsa Aftonbladet varje eftermiddag kl 3-4 resten av livet?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Aftonbladet!!! 😄

Aldrig mer få använda internet eller vara konstant bajsenödig?

Vad lätt!

Aldrig mer använda Internet.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

En ny då da...

Bara äta kålrot och dricka vatten resten av livet.

Eller

Alltid vara tvungen att gå barfota, inne och ute.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Kålrot och vatten! Hatar att vara kall om fötterna xD

Hmm nudå?

konvertera till homosexuell eller genomföra en omskärelse på dig själv?

Jag hade också oväntat valt kålrot och vatten. De flesta väljer säkert barfota.

"Konvertera" är kanske inte rätt ord, eller jag vet inte, "bli" skulle jag säga. Hursomhelst, den som är homosexuell och kär är säkert lika nöjd med det som den som är heterosexuell och kär. Lite som att antingen tycka om äpplen eller bananer s.a.s. Vilken liknelse det blev nu då, det var inte meningen... Vad jag menar, det är att för den homosexuelle så är det nog inte ens ett problem. Det är bara omgivningens syn på det som skapar ett problem, det blir ett endogent problem. En omskärelse på sig själv är säkert riskabelt att utföra ur bakteriell synpunkt. Jag känner en som av medicinska orsaker är omskuren, som inte har några problem med det, men det vet man ju inte om man själv skulle få, i form av nedsatt känsel o.s.v. Den som är heterosexuell, som jag själv t.ex., skulle säkert se homosexualitet som ett problem, bara för att man då förlorar sin förmåga att bli sexuellt upphetsad av det motsatta könet, men som jag skrev tidigare här ovanför...

Slutsats: jag vet inte.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Kålrot och vatten! Hatar att vara kall om fötterna xD

Hmm nudå?

konvertera till homosexuell eller genomföra en omskärelse på dig själv?

Jag hade också oväntat valt kålrot och vatten. De flesta väljer säkert barfota.

"Konvertera" är kanske inte rätt ord, eller jag vet inte, "bli" skulle jag säga. Hursomhelst, den som är homosexuell och kär är säkert lika nöjd med det som den som är heterosexuell och kär. Lite som att antingen tycka om äpplen eller bananer s.a.s. Vilken liknelse det blev nu då, det var inte meningen... Vad jag menar, det är att för den homosexuelle så är det nog inte ens ett problem. Det är bara omgivningens syn på det som skapar ett problem, det blir ett endogent problem. En omskärelse på sig själv är säkert riskabelt att utföra ur bakteriell synpunkt. Jag känner en som av medicinska orsaker är omskuren, som inte har några problem med det, men det vet man ju inte om man själv skulle få, i form av nedsatt känsel o.s.v. Den som är heterosexuell, som jag själv t.ex., skulle säkert se homosexualitet som ett problem, bara för att man då förlorar sin förmåga att bli sexuellt upphetsad av det motsatta könet, men som jag skrev tidigare här ovanför...

Slutsats: jag vet inte.

😄

:musik

Haha interesant utlägg må jag säga 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...