Jump to content
Annons

Mediaspelare


91:an

Recommended Posts

När jag tankar hem demoinspelningar från forumet så vill jag kunna välja i vilken av mina installerade mediaspelare musiken ska spelas upp i. Alla spelarna har inte tidsangivelser vilket är en fördel då man kommenterar musik. Var går man in och väljer "default player" på PC med Windows XP?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
När jag tankar hem demoinspelningar från forumet så vill jag kunna välja i vilken av mina installerade mediaspelare musiken ska spelas upp i. Alla spelarna har inte tidsangivelser vilket är en fördel då man kommenterar musik. Var går man in och väljer "default player" på PC med Windows XP?

Högerklicka på en fil (t ex MP3) och välj egenskaper. "Öppnas med" <- där väljer du vilket program som skall göra och det har inget alls med MSIE att göra. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar, så det var det bara att högerklicka! 🙂

Inte för att det har nåt med det att göra vad jag förstår men vad är är MSIE ? 😲🙂 Och IE?

Link to comment
Dela på andra sajter

MSIE = Microsoft Internet Explorer. Du kan säkert lista ut vad IE betyder då 😛

Men man gör sig en tjänst att glömma allt vad IE heter och installera Firefox istället. 🙂

Aj fan, se där så man blottar sin okunnighet i denna förkortningarnas tid 😆😄 !

Jaha, så du menar man ska installera FF istället då... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

Frågan var nog ställd så att man skulle förstå att det gällde den defaultspelaren som öppnar sig då man klickar på en mp3 här på forumet och inte i nån filbehandlare (eller vad Windows Explorer nu kan tänkas heta på svenska) - alltså då antagligtvis med IE, men då skiter vi i det.

Whatever works for you.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...