Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ny och ny. En Pod2 i nytt skal 😳 MB har med den i senaste katalogen förresten sĂ„ det dröjer nog inte lĂ€nge innan den finns i butik.

Postat (redigerat)

Upphottad pod 2 med inbyggt pedalbord. Fast den verkar sakna usb anslutning...

Men det Àr ÀndÄ en ny pod...antar att det Àr svÄrt att slÄ xt..den har stÄtt sig ett tag nu.

Edit: Jag menar att de inte slÀpper en ny vÀrsting i serien, utan en mer alround variant för att sÀlja.

Redigerat av Zyan
Postat

Men det Àr ÀndÄ en ny pod...antar att det Àr svÄrt att slÄ xt..den har stÄtt sig ett tag nu.

Edit: Jag menar att de inte slÀpper en ny vÀrsting i serien, utan en mer alround variant för att sÀlja.

Pod 2 Àr varianten som de sÄlde innan XT kom. AlltsÄ en gammal produkt i ett nytt skal.

Postat

Pod 2 Àr varianten som de sÄlde innan XT kom. AlltsÄ en gammal produkt i ett nytt skal.

Korrekt...

• 2 veckor senare...
Postat

jag skulle inte rekomendera nÄgon att köpa en pod2..

jag Àr sÄ besviken pÄ min..det Àr möjligt att den duger till nÄgot om

man har bra stÀrkare..

men det har inte jag..och den lÄter skit,och kvÀver gitarrens egna klang..

men iofs..om den nya förpackningen kostar 500kr..sÄ skulle den nog vara prisvÀrd..men det tror jag inte!!

passar pÄ att ta tillfÀllet i akt,och gnÀlla lite pÄ pod2:an

😛

Postat

har du prövat högtalarsimulation?? jag har inte varit med om att mĂ„nga klagat pĂ„ pod2.. 😆

jag Àr inte sÄ förtjust i dom, men jag tycker inte dom lÄter skit!!!!

berÀtta va du gjort med den istÀllet, sÄ kanskedet gÄr att lösa!??

Postat
har du prövat högtalarsimulation?? jag har inte varit med om att mĂ„nga klagat pĂ„ pod2.. 😎

jag Àr inte sÄ förtjust i dom, men jag tycker inte dom lÄter skit!!!!

berÀtta va du gjort med den istÀllet, sÄ kanskedet gÄr att lösa!??

tro mig..jag har testat allt..den har ingen stuns i ljudet..

den lÄter rÀtt ok med halvdistade ljud..disten duger bara till stonerrock..

verbet Àr oanvÀndbart..och som redan sagts den tar ifrÄn gitarren all dess egen karaktÀr..

plus att den ligger lite efter hela tiden..lite pÄ samma sÀtt som att spela genom en plugin pÄ datorn!!

jag köpte min begagnad utan att testa den först..gick pÄ dess goda rykte..

men vart besviken..trodde mer om en sÄ hyllad box,som kostar sÄ mycket

skulle vara sÄ sopig..

😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.