Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

...och klickar man pÄ bilden sÄ kommer man till en röd sida som gör reklam ett antal Gibson LP och man meddelar stolt:

OBS!!! Inga plastpengar pÄ köp över 10.000:-!!!!!

NÀhÀ, men dÄ skall det inte va nÄgon gitarr heller, tack!!! :rolleyes:

Postat

Linus skickade lÀnken till mig via msn, och jag satt o glodde pÄ den sajten i typ tio minuter.. efter det var mina ögon helt fuckade.. sÄg typ inget alls.. var som att stirra pÄ solen!!

Postat
Å vem Ă€r sladden? NĂ„got interskĂ€mt som jag inte förstĂ„r eller?

NÄgon lokal förmÄga, antar jag!

Postat

Men herregud, Àr ni frÄn pluto ? Det Àr bildtexten under bilden...

Undrar vad det Àr för typ av stÀrkare som verkar vara kopplad ?

Är det nya Marshall med inbyggd 6ÂŽtums Celection ? Det behövs

ingen master eller overdrive. Den Ă€r default med tryck 😉

Postat

ingen master eller overdrive. Den Ă€r default med tryck 😉

Det ser snarare ut som en gammal dator, modell "desktop med plats för att stĂ€lla skĂ€rmen pĂ„". 😛

Postat

Jag antar att det roliga i det hela ska vara den sprÄkliga humorn i att Sladden Àr ett smeknamn fastÀn folk tÀnker pÄ substantivet sladd. Hur ofta ser man en sladd som Àr onykter?

Eller? 😉

Postat (redigerat)

Eftersom jag inte kÀnner Sladden sÄ kan jag inte rellatera till det hÀr skÀmtet pÄ nÄgot sÀtt.

Men skÄl temejfan!

Redigerat av Pluffo
Postat

Eftersom jag inte kÀnner Sladden sÄ kan jag inte rellatera till det hÀr skÀmtet pÄ nÄgot sÀtt.

Men skÄl temejfan!

SKÅL!

(Öppnar en burk med norrlands guld. (Eftersom jag slitit som ett djur i trĂ€dgĂ„rden idag sĂ„ Ă€r jag vĂ€rd det.)) 😉

Lite OT, men WTF

Postat

Jag fattar ingenting... jag har fĂ„tt skĂ€ll för att jag startat korkade trĂ„dar i Musik & sajttip med ingen av dom trĂ„daran var Ă€ns inĂ€rheten av hur meningslös den hĂ€r trĂ„den Ă€r. 🙂

Postat
Jag fattar ingenting... jag har fĂ„tt skĂ€ll för att jag startat korkade trĂ„dar i Musik & sajttip med ingen av dom trĂ„daran var Ă€ns inĂ€rheten av hur meningslös den hĂ€r trĂ„den Ă€r. 🙂

Humor?

Postat

ingen master eller overdrive. Den Ă€r default med tryck 🙂

Det ser snarare ut som en gammal dator, modell "desktop med plats för att stĂ€lla skĂ€rmen pĂ„". đŸ€Ș

Jag tycker det ser ut som en gammal bombox.

Postat
Vem vet. NĂ€sta gĂ„ng kanske han sitter dĂ€r med Cubase. Ännu gladare ? 😆

Nja, ledsnare Ă€r mitt tips... 😏

Postat

Har bara vart in dĂ€r en gĂ„ng, och gubben som Ă€ger stĂ€llet Ă€r trevlig, men fullkomligt odrĂ€glig.. hĂ€nger alltid ett gĂ€ng alkisar pĂ„ hans uteservering (?) och han sĂ€ljer helskumma gitarrer som man inte vill ha.. "Har du inne nĂ„gon Goth-Les Paul?".. "Va? ..neeej! ..dom ska du inte ha, hĂ€r serrö, ta en Cort istĂ€llet!", trodde han skulle ropa "SkĂ„l!" nĂ€r jag greppade halsen pĂ„ gitarren han i praktiken slĂ€ngde pĂ„ mig.. men Sladden verkar gilla hans stil 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.