TheOffer Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Hej! Är på väg att skaffa ny burk, dels till musikproduktion och dels till internet o sånt Tror ni den här funkar bra om man uppgraderar RAM-minnet en aning? Den har ju iallafall 4 st slots http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....s_vartypes_text
Light Head Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 "Funkar" gör den säkert. Men det är ju väldigt mycket mer än ghz som spelar roll. Jag skulle inte köpt den! Det enda som jag iofs är säker på är att det är ett atraktivt pris.
TheOffer Postat 24 september 2006 Trådstartare Postat 24 september 2006 Grafiken delar minne, det låter inte bra Ok! Hur ser du det? Grafikkortet böralltså ha ett eget minne?
Bassebas Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Jag håller definitivt med om att det inte är bra att grafiken delar minne. 512 ram, 80 gb hårddisk, låter inget vidare heller. Du ser att grafiken delar minne på det här: "bra grafikkort med upp till 512 MB videominne (Vid 1 GB system minne)" Och knappast är det bra heller! 😉 Visst kan du säkert använda den, men dock bör du nog uppgradera den också isåfall.
tbruce Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Ligger din smärtgräns vid 5 papp eller? Annars skulle jag lätt rekommendera en Mac mini, 6 000 kostar den billigaste.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.