Jump to content
Annons

IDF

Recommended Posts

hörde att en kompis till mixz just fått ett bra pris på ett mix24kort, och tänkte kolla hur pass kompatibelt detta är med digi002.. eller ännu bättre en control24 som jag suktar efter.. :rolleyes:

allt detta mot LE!!!!

tackar för svar!!

Jonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Control 24 ska väl vara kompatibel som bara den med LE. Däremot så ställde jag ju frågan om 24-korten och där stöds mjukvaran till 6.4. Men utöver det så ska det bara vara att köra. Var det ett Mix Core kort eller?

control 24an vet jag, är bara lite sugen på hur den ska kopplas läste nånstans att den körs un via ethernet.. 😏

precis mix core... så jag kan utan problem skaffa ett mix 24 kort samt en control 24 till min gamla digi001a???

eller om jag vill köra den mot digi002an 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Control 24 ska väl vara kompatibel som bara den med LE. Däremot så ställde jag ju frågan om 24-korten och där stöds mjukvaran till 6.4. Men utöver det så ska det bara vara att köra. Var det ett Mix Core kort eller?

control 24an vet jag, är bara lite sugen på hur den ska kopplas läste nånstans att den körs un via ethernet.. 😏

precis mix core... så jag kan utan problem skaffa ett mix 24 kort samt en control 24 till min gamla digi001a???

eller om jag vill köra den mot digi002an 😱

Du kan inte blanda ett LE med ett TDM system.. Köper du ett MIX kort måste du även ha ett tillhörande interface typ 882 eller 888..

Link to comment
Dela på andra sajter

Control 24 ska väl vara kompatibel som bara den med LE. Däremot så ställde jag ju frågan om 24-korten och där stöds mjukvaran till 6.4. Men utöver det så ska det bara vara att köra. Var det ett Mix Core kort eller?

control 24an vet jag, är bara lite sugen på hur den ska kopplas läste nånstans att den körs un via ethernet.. 😏

precis mix core... så jag kan utan problem skaffa ett mix 24 kort samt en control 24 till min gamla digi001a???

eller om jag vill köra den mot digi002an 😱

Du kan inte blanda ett LE med ett TDM system.. Köper du ett MIX kort måste du även ha ett tillhörande interface typ 882 eller 888..

ok!! det var detta svaret jag var ute efter..

finns det någon möjlighet at utöka mitt LE system med ytterligare I/O ??

förutom de 18 som redan finns!!!!!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte om du inte kör ett annat LE system på en annan dator och synkar ihop. Vad var priset för Mix Core kortet?

ne misstänkte det, tänkte ifall digisnubbarna hade ngn sweetass lösning som kostade skjortan som jag kunde skaffa.. 🙂

priset.. hmm. väldigt inofficiellt, men det var tokbilligt, kommer inte ihåg, men det var runt halva standardpris!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...