Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag sitter och tittar pÄ lite bilder nu pÄ denna skumma VST...

Kan nÄgon som vet förklara för mig va detta Àr för typ av VST?

Det stÄr synth, men sen stÄr det Àven nÄnting annat jag inte förstÄr va det Àr..

Ser lite skum ut ocksĂ„.. 😆

Majken? NĂ„gon VST snubbe? 😉

Annons
Postat (redigerat)

LĂ€nk har du hĂ€r! 😉

Har lÀst lite nogare nu och vad jag förstÄr sÄ Àr det ett musikprogram ala cubase typ?

Jag fattar nada.. lol

Kanske för att jag har jobbat hela natten Ä e trött nu...

... 😆

Redigerat av Soundborn
Postat

Det Àr inspelningsprogram

...Och en effektplugg

...Och en instrumentplugg

---

Är inte det logiskt sĂ„ sĂ€g? 😉

/Majken

Postat

🙂

Det var som fan!

Tack Majken!

inget intressant dĂ„ för min egen del! đŸ„°

Postat

SĂ€g inte det...

Energy XT kan agera modulĂ€r lekstuga. Vilket gör att du kan köra den som vst-instrument sen kan du koppla ihop enklare instrument och effekter i kedjor inuti den. Lite som Combinator enheten i Reason fast som vst-plugg som kan hantera vilka vst-pluggar som helst. Riktigt trevligt litet program Ă€r det 🙂

/Majken

Postat

ah hÀftigt..

hur lÄter sjÀvla instrument-pluggen dÄ?

Är det nĂ„got speciellt?

Postat

Den lÄter inte alls, vilket Àr poÀngen med den. IstÀllet lÄter den dig koppla ihop andra pluggar modulÀrt.

/Majken

Postat

Ahhh nu förstÄr jag...

Lite som Reaktor dÄ?

FörstĂ„r mig inte pĂ„ sĂ„nt dĂ„ jag ska inte spendera nĂ„gra pengar hĂ€r inte! 🙁

Postat
Ahhh nu förstÄr jag...

Lite som Reaktor dÄ?

FörstĂ„r mig inte pĂ„ sĂ„nt dĂ„ jag ska inte spendera nĂ„gra pengar hĂ€r inte! 🙁

Mjae, Reaktor Àr pÄ komponentnivÄ. Det hÀr Àr istÀllet pÄ plugg-nivÄ. Du kan alltsÄ koppla ihop Ätta stycken FM7 syntar och styra med en och samma klaviatur. Sen kan du lÀgga arpgeiattorer, transponering och effekter pÄ enskilda syntar i kopplingen för att skapa modulÀr galenskap.

/Majken

Postat
Ahhh nu förstÄr jag...

Lite som Reaktor dÄ?

FörstĂ„r mig inte pĂ„ sĂ„nt dĂ„ jag ska inte spendera nĂ„gra pengar hĂ€r inte!  😄

Mjae, Reaktor Àr pÄ komponentnivÄ. Det hÀr Àr istÀllet pÄ plugg-nivÄ. Du kan alltsÄ koppla ihop Ätta stycken FM7 syntar och styra med en och samma klaviatur. Sen kan du lÀgga arpgeiattorer, transponering och effekter pÄ enskilda syntar i kopplingen för att skapa modulÀr galenskap.

/Majken

Jaha..

Fan va nice Majken!

Du kan fan förklara allting! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.