Dark Of Light Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 😉 Jag visste det... Jag VISSTE att det skulle gå åt helv...
Dark Of Light Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 😱 Det var väl så att allt gick lite för bra... Lite för lätt...
Dark Of Light Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 😱 Det hela föder bara en hel massa nya frågor... Vad gick snett..?
Dark Of Light Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 😱 Var det "för mycket, för fort"..? Var det drogerna..? Miljonerna..? Att ständigt vara bevakad..? Fotograferad..? Omskriven..? Påpassad..? Utittad..?
Dark Of Light Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 (redigerat) Hemskt tragiskt... 😱 Här är hon ialla fall... Den en gång så söta och talangfulla Sandra Overkill. Nu... Ett drogat vrak. Sminket rinner. Ansiktet uttrycker djup smärta... Vad har hänt..? Är hon hög..? Eller bara väldigt berusad..? Vad gör hon i bilen..? Vem ringer hon..? Varför gråter hon..? Var är hennes trosor..? VEM är den där suddiga figuren till höger..? Redigerat 27 december 2006 av Dark Of Light
tordA Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 trosorna ligger här 😱 nja... låg, dom kutade just ut genom balkongdörren ! 😆
ChromaWoods Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Haha... I'm Rick James, bitch! Så obeskrivligt skön. 😎Visst finns säsong 3? 😱 Vet inte 😆 Men det där klippet är så fruktansvärt bra 🙂 They should've never gave you niggas money! Haha, störtskön... Cocaine's a helluva drug...
Fidden Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Cocaine's a helluva drug... Men jag vill ju ha en toppluva-drog! 😱
Micke H Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 God morgon! 😮 Idag lyckades jag bryta mönstret, och stiga upp någorlunda normal tid!!! 🙂
ChromaWoods Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 God morgon! 😄 Idag lyckades jag bryta mönstret, och stiga upp någorlunda normal tid!!! 😎 Du lyckades även hitta en hyfsat muppig avatar ser jag.. 😄 Vad är det för något? 🙂 Ser ut att komma från nåt väldigt gammalt PC-spel?
Dingbats Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Nu är det slut med julen för min del, tillbaks till min gamla avatar.
Fidden Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 (redigerat) God morgon! 😄 Idag lyckades jag bryta mönstret, och stiga upp någorlunda normal tid!!! 😎 Du lyckades även hitta en hyfsat muppig avatar ser jag.. 😄 Vad är det för något? 🙂 Ser ut att komma från nåt väldigt gammalt PC-spel? Men herregud chroma! Monkey island, mannen. Monkey Island! Redigerat 28 december 2006 av Fidden
Micke H Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 God morgon! 😄 Idag lyckades jag bryta mönstret, och stiga upp någorlunda normal tid!!! 😎 Du lyckades även hitta en hyfsat muppig avatar ser jag.. 😄 Vad är det för något? 😄 Ser ut att komma från nåt väldigt gammalt PC-spel? Det är ju från Monkey Island! 😮 Stan the Man, för i helvete! 😄😎 🙂
Micke H Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 God morgon! 😄 Idag lyckades jag bryta mönstret, och stiga upp någorlunda normal tid!!! 😮 Du lyckades även hitta en hyfsat muppig avatar ser jag.. 😎 Vad är det för något? 🙂 Ser ut att komma från nåt väldigt gammalt PC-spel? Men herregud chroma! Monkey island, mannen. Monkey Island! Just det! 😄
Fidden Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Idag ska jag försöka att inte ens hoppas på en lapp från posten... 🙂
ChromaWoods Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 (redigerat) God morgon! 😄 Idag lyckades jag bryta mönstret, och stiga upp någorlunda normal tid!!! 😎 Du lyckades även hitta en hyfsat muppig avatar ser jag.. 😎 Vad är det för något? 😄 Ser ut att komma från nåt väldigt gammalt PC-spel? Det är ju från Monkey Island! 😮 Stan the Man, för i helvete! 😄😎 🙂 Tyckte jag kände igen honom.... Och jag som är retrofantast och allt. Kom av någon outgrundlig anledning inte i så värst mycket kontakt med denna spelserie, trots att jag gillar äventyrsspel. 😄 I äventyrsväg lirade jag Sam&Max, Goblins, Simon-liren och King's Quest! EDIT: Den är fortfarande muppig! 😄 Redigerat 28 december 2006 av ChromaWoods
Micke H Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 EDIT: Den är fortfarande muppig! 😄 😄 Men hur kan man gilla äventyrsspel men inte ha lirat Monkey Island? 🙂 Det är ju klassikernas klassiker! 😎
ChromaWoods Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 (redigerat) EDIT: Den är fortfarande muppig! 😄 😄 Men hur kan man gilla äventyrsspel men inte ha lirat Monkey Island? 🙂 Det är ju klassikernas klassiker! 😎 Jag vet faktiskt inte. Det är ganska konstigt egentligen. Väldigt konstigt! Har du de liren? De här typerna av gamla spel klassas väl som abandonware.. Man kan lira dem genom Scumm-player eller vafan den heter.. Måste kolla upp. EDIT: Hmm.. tror fan jag har det installerat när jag tänker efter... Scumm alltså. EDIT2: Måste skriva "fan" en gång till, för feng shuins skull: FAN. Redigerat 28 december 2006 av ChromaWoods
Micke H Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Jag tror att dom fortfarande säljs i något paket (1:an, 2:an och 3:an i alla fall), och därför kan det nog vara svårt att få tag på via abandonware... Annars finns ju förstås DC++... 🙂
ChromaWoods Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Okej. Jag ska vaska fram dem. Men nu är det lunch. See ya! 🙂
Fidden Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Okej. Jag ska vaska fram dem. Men nu är det lunch. See ya! 🙂 om du lyckas få igång dom med ljud, så vill jag veta hur du gjorde. får aldrig nån musik när jag försöker, och det är ju liksom den som är BÄST! Jag menar... Cu chacha, cu chacha, cu chacha, cu chacha Duuu duuuu Bidubiduuu duuuuuu (cu chacha) Bidubidubi duuu biii duuu
Fidden Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 hmm, när jag tänker efter tror jag minsann att jag började på en grymt MI-inspirerad låt för några år sedan... kanske skulle göra klart den någon dag.
Micke H Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Guybrush Threepwood: You're about as fearsome as a doorstop. Murray: Is it a really EVIL-looking doorstop?
Dingbats Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 YAAAAYY!!!! Logic Pro kom idag!! 😄 :D 😄 Fan att jag knappt kommer hinna göra nånting med det innan jag ska iväg till landet i en vecka 🙁 😄
Recommended Posts