Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Hej 😄 Teatern gick bra 😄 😆 🥰 Men, djävul... Nu går jag snart igång här juh! 😆 🙂 Faen, du liknar hon från... Hmm.. Idol? Vad heter hon som Viktor är så het på. Agnes! Så var det ja. 😆
Overkill Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Hej 😄 Teatern gick bra 😄 😆 🥰 Men, djävul... Nu går jag snart igång här juh! 😆 🙂 Faen, du liknar hon från... Hmm.. Idol? Vad heter hon som Viktor är så het på. Agnes! Så var det ja. 😆 🥰😄😄 Inte helt olikt! 😄
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Fan, du är ju riktigt het! 🥰 🙂 Javisst är han!! 😆 Faen, maila omedelbart bilden till Viktor så han får en personlig hälsning från Idol-Agnes! 😆😆
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Jag gillar hur du har två hårfärger! 😆 😆 Toningen håller på att gå ur... Eller är det skumma slingor? 🙂 Tja, hade jag orkat så hade jag fixat det också men det ska ju se lite "klantig peruk" aktigt ut också. 😆 She´s da´new biatschhhh in d´hood. Show her to my office.
Overkill Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Jag gillar hur du har två hårfärger! 😆 😆 Toningen håller på att gå ur... Eller är det skumma slingor? 🙂 Tja, hade jag orkat så hade jag fixat det också men det ska ju se lite "klantig peruk" aktigt ut också. 😆 She´s da´new biatschhhh in d´hood. Show her to my office. Men dte var precis så jag hade, man sågl iksom mitt riktiga hår också! 🥰
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 😆🙂 Ja, djävlar!!! Se för böfvelen till att fixa ett kort på det, pronto! 😆
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 🙂 Ja, djävlar. Du kan skaffa dig en karriär som lyxtransa skitlätt juh! 😆 Måste kila, pitt... 😆 Öh, plikten kallar, ska det vara ja. Härråh!
thrinithan (oregistrerad) Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Hej 🙂 Teatern gick bra 🙂 vaffan... du ser ju lite ut som hon i Hey Baberiba också ju 🙂
ThomasJ Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Hmm.. Kanske dax att sluta med datorer när man sparar en mp3 fil som .php mohaha:P
Christofer Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Hmm..Kanske dax att sluta med datorer när man sparar en mp3 fil som .php mohaha:P 😆😆😆
Pazo Postat 14 december 2006 Trådstartare Postat 14 december 2006 Hej 😄 Teatern gick bra 😄 vaffan... du ser ju lite ut som hon i Hey Baberiba också ju 🙂 😮 Sandra bullock!!! 😛
Christofer Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Tjurlås.... Fy fan va bra ZZ Tops senaste platta Mescalero är. 🙂😮😄😄 jag är riktit nöjd med de köpet. 😛
Micke H Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Man blir nästan hypnotiserad av dess gungande... 😳
Gote Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Hej 😄 Teatern gick bra 😄 vaffan... du ser ju lite ut som hon i Hey Baberiba också ju 😛 😄 Sandra bullock!!! 😳 Sandra... 😄
ChromaWoods Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 När jag är på jobbet kan jag inte se bilder från photobucket eller imageshack pga filtret i företagets b-vägg. 😳 Jag ser t.ex Lynxos signatur endast när jag är hemma. 😛 Vissa bilder är det nog lika bra att jag inte ser.....?
Micke H Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 När jag är på jobbet kan jag inte se bilder från photobucket eller imageshack pga filtret i företagets b-vägg. 😳 Jag ser t.ex Lynxos signatur endast när jag är hemma. 😄 Vissa bilder är det nog lika bra att jag inte ser.....? Kanske det. 😛
Christofer Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 De är ingen idé att jag postar nått här längre för de är ju ingen som bryr sig. 😳
Recommended Posts