ThomasJ Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Idag är det teater! Jag är såå äcklig när jag är lite tranisg 😕 Långkalsonger, högklackat, paljettklänning och en tovig peruk! Woo! 😕 😕 Öh... WoW!!? haha.. såå söt!
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Haha 😕 Fasen vad grym du är! 😕 😕 Grr... norty, norty boy... Schyssta legs... och tuttarna... Är de äkta? 😳
Overkill Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Haha 😕 Fasen vad grym du är! 😕 😕 Grr... norty, norty boy... Schyssta legs... och tuttarna... Är de äkta? 😳 Papper 😆
Overkill Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Tänk er en man som ser ut som en spermie, gäll röst coh allmänt störd. Sedan tänker ni er honom som teaterlärare. Just den spermien psykade en i min teatergrupp så att hon fullkomligt bröt ihop så hon inte kunde vara med 😕😕
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Tänk er en man som ser ut som en spermie, gäll röst coh allmänt störd. Sedan tänker ni er honom som teaterlärare. Just den spermien psykade en i min teatergrupp så att hon fullkomligt bröt ihop så hon inte kunde vara med 😕😕 😕😆 ... och vad tjänade han på det, the cumguy? Slå in pannbenet på honom och hälsa från mig... 😳 Är det han?
Micke H Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Fan vad förvirrande studio-msn-konversation blev... 😕
ChromaWoods Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Fan vad förvirrande studio-msn-konversation blev... 😕 Riktigt jäkla jobbig. Fick ont i skallen typ. 😕
Micke H Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Fan vad förvirrande studio-msn-konversation blev... 😕 Riktigt jäkla jobbig. Fick ont i skallen typ. 😕 Men skriv i den nya dårå! 😕
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Fan vad förvirrande studio-msn-konversation blev... 😕 Riktigt jäkla jobbig. Fick ont i skallen typ. 😕 Det ante mig... Tacka vet jag det gamla hederliga sättet. Öl.
Micke H Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 startade ni en ny utan mig? :=( DU missade inte mycket...ingen skrev nåt... 😕
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Hej 😄 Teatern gick bra 😄 😆 🥰 Men, djävul... Nu går jag snart igång här juh! 😆 🙂 Faen, du liknar hon från... Hmm.. Idol? Vad heter hon som Viktor är så het på. Agnes! Så var det ja. 😆
Overkill Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Hej 😄 Teatern gick bra 😄 😆 🥰 Men, djävul... Nu går jag snart igång här juh! 😆 🙂 Faen, du liknar hon från... Hmm.. Idol? Vad heter hon som Viktor är så het på. Agnes! Så var det ja. 😆 🥰😄😄 Inte helt olikt! 😄
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Fan, du är ju riktigt het! 🥰 🙂 Javisst är han!! 😆 Faen, maila omedelbart bilden till Viktor så han får en personlig hälsning från Idol-Agnes! 😆😆
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Jag gillar hur du har två hårfärger! 😆 😆 Toningen håller på att gå ur... Eller är det skumma slingor? 🙂 Tja, hade jag orkat så hade jag fixat det också men det ska ju se lite "klantig peruk" aktigt ut också. 😆 She´s da´new biatschhhh in d´hood. Show her to my office.
Overkill Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Jag gillar hur du har två hårfärger! 😆 😆 Toningen håller på att gå ur... Eller är det skumma slingor? 🙂 Tja, hade jag orkat så hade jag fixat det också men det ska ju se lite "klantig peruk" aktigt ut också. 😆 She´s da´new biatschhhh in d´hood. Show her to my office. Men dte var precis så jag hade, man sågl iksom mitt riktiga hår också! 🥰
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 😆🙂 Ja, djävlar!!! Se för böfvelen till att fixa ett kort på det, pronto! 😆
Dark Of Light Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 🙂 Ja, djävlar. Du kan skaffa dig en karriär som lyxtransa skitlätt juh! 😆 Måste kila, pitt... 😆 Öh, plikten kallar, ska det vara ja. Härråh!
Recommended Posts