Overkill Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 jag sitter hä och tuggar på en rå bit falukorv! 😄
Pazo Postat 2 december 2006 Trådstartare Postat 2 december 2006 jag sitter hä och tuggar på en rå bit falukorv! 😄 japp. det är gott.
Linus Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Själv har jag precis tuggat färdigt mina köttbullar.
Overkill Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Haru inte ätit falukorv sebbe! 😄 Jo men inte nu 😎
Pazo Postat 2 december 2006 Trådstartare Postat 2 december 2006 Haru inte ätit falukorv sebbe! 😄 Jo men inte nu 😎 Har du ätit rå falukorv? 🙂
Overkill Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Haru inte ätit falukorv sebbe! 😄 Jo men inte nu 😎 Har du ätit rå falukorv? 🙂 Ja! Äckligt! 😎
Pazo Postat 2 december 2006 Trådstartare Postat 2 december 2006 Haru inte ätit falukorv sebbe! 🙂 Jo men inte nu 😎 Har du ätit rå falukorv? 😄 Ja! Äckligt! 😄 😎 Tönt 😄 Vekling <_>
Christofer Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Haru inte ätit falukorv sebbe! 😛 Jo men inte nu 😛 Har du ätit rå falukorv? 😄 Fan va gott. 😄😄😄😄😄
D Vibe Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Upptäckte precis att jag hade en jävla massa flac:ar liggande i min MP3-låda. Vettefaen varför, men det var väl en period då jag tyckte att jag ville ha mina cd-rippar med oförstörd kvalitet 😆.. Håller på och mp3:ar dem nu och har sparat ca 3.5 Gb änsålänge, och den är inte klar än 😆 /Daniel
Per_a_55 Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Jag har druckit fem sex öln!! Grattis! Jag har bara druckit tre (fast några visky också förstås)
Wernborg Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Mååsschtte schåååva neuu Äe, håll scheften shcka du hao en schnytting schnorvalp
Fidden Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Halllå, vatten intraventöst tack..... ellllller ntåt. aaaaaaaaaaaaaaa.......................... allallallaallal. love you all. <-- tänk at jtjag lyckades skriva rätt där. *stolt* Schkål tamigfan
Wernborg Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Halllå, vatten intraventöst tack..... ellllller ntåt. aaaaaaaaaaaaaaa.......................... allallallaallal. love you all. <-- tänk at jtjag lyckades skriva rätt där. *stolt* Schkål tamigfan Schkåål & schov gått
Fidden Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Mååsschtte schåååva neuu Äe, håll scheften shcka du hao en schnytting schnorvalp VEM KALAR... Oooops. förlåt , capsa lock. Vem kallar du schnorvalp va? ääeeh. Beror eofis på vad man jämför med.... var nog lite för gammal för att hänga med i övriga studenters tenmpå.. Hurra för stavning på temp0. Schkål.
Krokodil Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 hihihihihihihi hihihih heheheh heheheh hahah haha haha ha ha ha heheheheh huhihih 😄😉😮🙂
Recommended Posts