Pazo Postat 1 november 2006 Trådstartare Postat 1 november 2006 Kul... Nu verkar denhär så kallade stormen nått uppsala. Snöar massor och blåser massor...kul 😉
Micke H Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Kul... Nu verkar denhär så kallade stormen nått uppsala. Snöar massor och blåser massor...kul 😉 Här nere i Stockholm med... 🙂
Gote Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Kul... Nu verkar denhär så kallade stormen nått uppsala. Snöar massor och blåser massor...kul 😉 Här nere i Stockholm med... 😄 +2 och snöblandat regn... 🙂
Micke H Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Fan vad skönt med smileysar igen! Intressant egentligen hur mycket man uttrycker med sådana enkla symboler. 🙂 Jag tror att det utan dessa små symboler skulle bli en HELVETE massa missförstånd (ännu fler än vad det redan finns...) på världens alla forum... 😉
Gote Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Fan vad skönt med smileysar igen! Intressant egentligen hur mycket man uttrycker med sådana enkla symboler. 🙂 Jag tror att det utan dessa små symboler skulle bli en HELVETE massa missförstånd (ännu fler än vad det redan finns...) på världens alla forum... 😉 Om några år kommer alla böcker att innehålla smileys... 😄
Dingbats Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 (redigerat) Yes! Jag klarade en hel dag utan smileys! 😉🙂😄🙂😛 Fast det var faktiskt inte så svårt... man vande sig ju... Redigerat 1 november 2006 av Dingbats
Recommended Posts