Christofer Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 har du sett min jamvideo oknytt? Jaa det har jag men det var länge sen , jag ska se om den nu bara för du fråga 😎
Dark Of Light Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hoppas att ingen är arg på mig för att jag fuckade upp OT-avdelningen... Nej. Det är bättre såhär. 🙂 Absolut... Appropå det ja... Vad törstig jag är. 🥰
Christofer Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hoppas att ingen är arg på mig för att jag fuckade upp OT-avdelningen... 🥰 🙂 🙁 🙁
Christofer Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Papperskorgen? 🙂🥰 Nej tack, jag är inte hungrig.
Tilly Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Papperskorgen? 🙂 🥰 Nej tack, jag är inte hungrig. 🙁
D Vibe Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 🙂 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 🥰
Micke H Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Jag håller också med! Hade inte räckt med att ta bort off topic trådar ifrån sidan när man trycker på "Visa nya inlägg". 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 😎 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 😉 Kanske det. Men jag hittade inget annat att bry mig om.
Dingbats Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Ingen får flytta den här tråden till papperskorgen! Punkt slut!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Ingen får flytta den här tråden till papperskorgen! Punkt slut! Nej, tanken med den här tråden är ju att den ska användas somallmän chattkanal.
D Vibe Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 😲 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 😄 Kanske det. Men jag hittade inget annat att bry mig om. Pjae! Det är lätt hänt iofs. 🙂 Jag bryr mig varken om diskussionen eller om antalet trådar som startas. Tycker det bara är ganska humoristiskt; från båda perspektiven sett. /Daniel
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 😄 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 😉 Kanske det. Men jag hittade inget annat att bry mig om. Pjae! Det är lätt hänt iofs. 😎 Jag bryr mig varken om diskussionen eller om antalet trådar som startas. Tycker det bara är ganska humoristiskt; från båda perspektiven sett. /Daniel Ska bläddra igenom morgontidningen igen...kanske hittar nån insändare att svara på...
ViktorDenStore Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Jack Johnson är sjukt skön 🙁 www.jackjohnsonmusic.com .Viktor
D Vibe Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hela det här med papperskorgen och gnällandet över off-topic-tråden är för humoristiskt alltså 🙂 Folk har för lite viktiga saker att bry sig om 🙂 Kanske det. Men jag hittade inget annat att bry mig om. Pjae! Det är lätt hänt iofs. 🙁 Jag bryr mig varken om diskussionen eller om antalet trådar som startas. Tycker det bara är ganska humoristiskt; från båda perspektiven sett. /Daniel Ska bläddra igenom morgontidningen igen...kanske hittar nån insändare att svara på... Gör det 🙂
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 (redigerat) Hej Danny Hej sebbe Hej Viktor Hej Daniel Hej Martin 🙁 EDIT: Och Hej Henke Hej Dingbats 🙂 EDIT IGEN: och Hej Roger! 🙂 Redigerat 8 oktober 2006 av Pazo
Overkill Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Hej DannyHej sebbe Hej Viktor Hej Daniel Hej Martin 🥰 EDIT: Och Hej Henke Hej Dingbats 🥰_ Varför med liten bokstav för? 😄
Pazo Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Postat 8 oktober 2006 Jag då? 😄 Hej Mikael! Vafan. alla kom ju in efter orginalmedelandet! 🥰
Recommended Posts