Micke H Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 "Just once I'd like someone to call me 'Sir' without adding 'You're making a scene.' "
Christofer Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Lynx: vad tyckte du om låt grejen jag skickade? Jo, den var väl bra. kan man få ett mer utveklat svar?
Micke H Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Lynx: vad tyckte du om låt grejen jag skickade? Jo, den var väl bra. kan man få ett mer utveklat svar? Tja, det märks att du lärt dig Fear of the dark, samma typ av slinga. 😆 Och den upprepas kanske lite väl mycket. Tycker jag i alla fall.
Micke H Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Groundskeeper Willie: It won't last. Brothers and sisters are natural enemies. Like Englishmen and Scots. Or Welshmen and Scots. Or Japanese and Scots. Or Scots and other Scots. Damn Scots, they ruined Scotland! Principal Skinner: You Scots sure are a contentious people. Groundskeeper Willie: You just made an enemy for life!
Micke H Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Homer: So...do you wanna..."wang chung" tonight? Marge: I don't know. I'm still frowny with you. Do you really think women are mentally inferior? Homer: Well, uh, uh, honey, you're just as smart as a man. Sometimes when I'm with you, I feel like I'm doing it with a dude. 😆😮
Christofer Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Groundskeeper Willie: It won't last. Brothers and sisters are natural enemies. Like Englishmen and Scots. Or Welshmen and Scots. Or Japanese and Scots. Or Scots and other Scots. Damn Scots, they ruined Scotland! Principal Skinner: You Scots sure are a contentious people. Groundskeeper Willie: You just made an enemy for life! 😆
ChromaWoods Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Jag är också för snäll chroma! 😕Går inge bra för oss snälla. Men många kompisar får man 😕 Gnatt på er 😄 🥰
Pazo Postat 24 september 2006 Trådstartare Postat 24 september 2006 Jag är också för snäll chroma! 😕Går inge bra för oss snälla. Men många kompisar får man 🥰 Gnatt på er 😄 😄 😕
Overkill Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 😕 Nämen vad är det jag ser! musik har släktkalas! 🥰😕
ChromaWoods Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Värst vad talföra herrarna var i afton då...
Pazo Postat 24 september 2006 Trådstartare Postat 24 september 2006 Jag börjar 8 imorgon 🙁 WÄHÄHÄ!!!! KUKEN! JAG BÖRJAR 12!!! 😉 Såg på fel vecka 😎
Fidden Postat 24 september 2006 Postat 24 september 2006 Jag skulle vilja att någon inspekterade mitt huvud efter fästingar... har redan hittat en på ryggen som jag var tvungen att be en granne att plocka bort. bläk.
Recommended Posts