Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Sam Brown, http://www.explodingdog.com edit: attans, jag glömde citera... och förresten menar du kanske avatar... eller också blev det jättekonstigt. Såklart menar jag avatar! 🙂 En gång sa jag kommentar när jag egentligen menade signatur, då blev det också konstigt. Sen gick vi och åt glass och drack päronsoda och skrattade åt det. 😄 Var hon snygg? 🙂
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Vissa är ju så sjukt fina! Det bästa är ju att det är folk som mailar in texterna, så får han rita bilder till det. Funderar på att skicka eventuell demotitel till honom, så får man ett skivomslag som ett brev på posten 😄
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Sam Brown, http://www.explodingdog.com edit: attans, jag glömde citera... och förresten menar du kanske avatar... eller också blev det jättekonstigt. Såklart menar jag avatar! 🙂 En gång sa jag kommentar när jag egentligen menade signatur, då blev det också konstigt. Sen gick vi och åt glass och drack päronsoda och skrattade åt det. 😄 Var hon snygg? 🙂 Emma finns bara i fantasin, men hon är fin
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Vissa är ju så sjukt fina! Det bästa är ju att det är folk som mailar in texterna, så får han rita bilder till det. Funderar på att skicka eventuell demotitel till honom, så får man ett skivomslag som ett brev på posten 😄 🙂 :) fan va hett! 😎
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Sam Brown, http://www.explodingdog.com edit: attans, jag glömde citera... och förresten menar du kanske avatar... eller också blev det jättekonstigt. Såklart menar jag avatar! 🙂 En gång sa jag kommentar när jag egentligen menade signatur, då blev det också konstigt. Sen gick vi och åt glass och drack päronsoda och skrattade åt det. 🙂 Var hon snygg? 😎 Emma finns bara i fantasin, men hon är fin Såklart hon är! 😄 Vare inte du som hade den fina kramsmileyn i signaturen innan? 😮
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Den som klappar sig i ögonen, japp det var jag 😄
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Den som klappar sig i ögonen, japp det var jag 🙂 okej. Den var fin 😄 Och d¨å vet jag att du är du! 🙂
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 (redigerat) Pazo, du måste lägga sång på dina signatur-alster. Det är lag på det. edit: jag menar nöff Redigerat 13 september 2006 av Fidden
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Pazo, du måste lägga sång på dina signatur-alster. Det är lag på det. edit: jag menar nöff Menar du de låtarna som har gitarr? 🙂 Kan inte du lägga sången då? 😆
Linus Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Kissemissen! mjauuu VOFF VOFF!!! mu Vovven 😄 Mjauu. 🙂😆😆😳😳 Fnys! ROAR!!
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Kan inte du lägga sången då? 🙂 förmodligen inte, men det har väl aldrig hindrat mig innan 😆
Dark Of Light Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt? /Daniel Hörrö varför ville dom dra in militären för? Finns inte polisen tillgänglig? 😆😳😳 ja djävlar.. Vars e DoL förresten? 😆 😄 Härs e jag! Skrämmande dock detta eldande... 🙂
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Kan inte du lägga sången då? 🙂 förmodligen inte, men det har väl aldrig hindrat mig innan 😆 Men du sjunger väl rätt bra. enligt din crumbelzone 😆 DU får gärna testa :9
Dark Of Light Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt? /Daniel Hörrö varför ville dom dra in militären för? Finns inte polisen tillgänglig? 😆😆😳 ja djävlar.. Vars e DoL förresten? 🙂 Han hade visst något att göra i Skövde... minns inte vad han sa, förskolelärare? 🙂 Nuppa en förskolelärare? 😳 😄Jag minns en gång...
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt? /Daniel Hörrö varför ville dom dra in militären för? Finns inte polisen tillgänglig? 😆😳😳 ja djävlar.. Vars e DoL förresten? 😆 Han hade visst något att göra i Skövde... minns inte vad han sa, förskolelärare? 🙂 Nuppa en förskolelärare? 😄 🙂Jag minns en gång... MÄh!!! 🙂
Dark Of Light Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 😆 Näe det har fucktiskt 🙂 inte hänt... Men var bra nära en gång... Smidiga och flexible de däringa idrottsfröknarna....
Pazo Postat 13 september 2006 Trådstartare Postat 13 september 2006 😆 Näe det har fucktiskt 🙂 inte hänt... Men var bra nära en gång...Smidiga och flexible de däringa idrottsfröknarna.... 😳 :blink: Vad hände? 😆
Dark Of Light Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 (redigerat) 😄 Näe det har fucktiskt 😆 inte hänt... Men var bra nära en gång...Smidiga och flexible de däringa idrottsfröknarna.... 🙂 :) Vad hände? 😳 Jobbade på en skola som vaktis ett tag och tycke liksom uppstod mellan mig och den "unga och spänstiga" idrottslärarinnan 🙂 . Vi stod och hånglade lite smått i lärarnas omklädningsrum (porrigt, inte sant?) då det började att skramla och låta från gympasalen. Det visade sig att den var uthyrd till några badminton nerds. Fucking hell också. Det blev liksom inget mer gjort efter det... 🙁 Nåja, en kan inte lyckas jämt... 😆 Men det vet ju du Paz 😆 😳 F´låt... Redigerat 13 september 2006 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 😳 Hon var en djävel på barr... Kan det vara något Grahn? 😳😛
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 😳 Hon var en djävel på barr... Kan det vara något Grahn? 😳😛 höhöhö 😛 kläm in något med gren också. ordet "gren" alltså. kläm inte in något i grenen. eller jo förresten.
Dark Of Light Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 😳 Hon var en djävel på barr... Kan det vara något Grahn? 😳 😛 höhöhö 😛 kläm in något med gren också. ordet "gren" alltså. kläm inte in något i grenen. eller jo förresten. 😛 På Grahn?
Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 😳 Hon var en djävel på barr... Kan det vara något Grahn? 😳 😛 höhöhö 😛 kläm in något med gren också. ordet "gren" alltså. kläm inte in något i grenen. eller jo förresten. 😛 På Grahn? okejrå
Dark Of Light Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Det där låter intressant! 😛 ..nä nu blev jag pinkanödig. 😳 😳
Recommended Posts