Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 F'låt, jag röker bara när jag dricker öl, om det är en tröst 🙂 (Fast nu vet jag att du HAR tyckt om mig iaf 😛) 🙂 Gnatt! 😎
IDF Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Snus... jepp..fast jag orkar inte fylla på min vattenflaska.. puffar du upp portionssnusen!?
ThomasJ Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 damit.. börjar fåont i hallsen.. bäst o ta sig en cigg
Stengah Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 varför dricks det ingen öl på denna tråd? har alla redan släckt sin törst?
IDF Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 varför dricks det ingen öl på denna tråd? har alla redan släckt sin törst? jag dricker vatten ikväll.. har ett stort gäng pilsner i kylen.. 😆
musik (oregistrerad) Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Jag har nästan aldrig i hela mitt liv känt törst! Vad är det för fel? 😆
Overkill Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Jag har nästan aldrig i hela mitt liv känt törst! Vad är det för fel? 😉 Om vi skulle rabbla upp alla fel med dig så skulle dte bli ett väldigt långt inlägg. 😎
Gote Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Jag har nästan aldrig i hela mitt liv känt törst! Vad är det för fel? 😎 Om vi skulle rabbla upp alla fel med dig så skulle dte bli ett väldigt långt inlägg. 😆 😉
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Postat 7 september 2006 Å jag MÅSTE sova för jag har feber 😎 :nusse: 😉
Jejje Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ??????
Jejje Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 39,3 🙁 😕 Surt för dig 😕 Fast man slipper ju jobba 🙂
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren...
Gote Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? För att du är utanför ämnet? 😕
Jejje Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren... OT??? Antar att det handlar om att trådarna inte har med musik att göra!?
Jejje Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? För att du är utanför ämnet? 😕 Ok, då fattar jag! Jag undrade mest varför. Alltså inte så att jag bara skriver för att få inlägg räknade.
Jejje Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 För frisk för att bara ligga däckad, för sjuk för att kunna göra nåt vettigt 😕😕🙁
Jejje Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren... Hmm, vart står det någonstans eller ska man bara förstå det av sig själv. Känner mig lite dum faktiskt, men hur skulle jag kunna veta... 😕😕🙁
Pazo Postat 7 september 2006 Trådstartare Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren... Hmm, vart står det någonstans eller ska man bara förstå det av sig själv. Känner mig lite dum faktiskt, men hur skulle jag kunna veta... 😕😕🙁 Står i OT infon
Jejje Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Varför räknas inte mina inlägg? Brukar hända ganska ofta! ?????? Lol... Du är ju på OT.. inlägg skrivna här ger inte utslag på mätaren... Hmm, vart står det någonstans eller ska man bara förstå det av sig själv. Känner mig lite dum faktiskt, men hur skulle jag kunna veta... 😕😕🙁 Står i OT infon OK! Har varit för öat för att läsa det 🙂
Recommended Posts