D Vibe Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Jag såg förresten Staffan Olsson på en krog här i Skövde igår. Ja ni vet den där långhårige flummige handbollsspelaren som varit med i landslaget en jävla massa år? Fan, Skövde helt handbollskadat..
Fidden Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Jag såg förresten Staffan Olsson på en krog här i Skövde igår. Ja ni vet den där långhårige flummige handbollsspelaren som varit med i landslaget en jävla massa år? Ah, dagens dos av "jag mötte lassie"-moment. Finns det förresten inte en hel tråd med sådana? Jag såg Ragnar Dahlberg på hemköp förra veckan.
IDF Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Jag såg förresten Staffan Olsson på en krog här i Skövde igår. Ja ni vet den där långhårige flummige handbollsspelaren som varit med i landslaget en jävla massa år? Fan, Skövde helt handbollskadat.. en hippie med andra ord? 😏😕😳😠😎😳😛😄😆😱
D Vibe Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Jag såg förresten Staffan Olsson på en krog här i Skövde igår. Ja ni vet den där långhårige flummige handbollsspelaren som varit med i landslaget en jävla massa år? Fan, Skövde helt handbollskadat.. en hippie med andra ord? 😏😕😳😳😎😱😄😎😛😆 Ptjae .. 😠
Overkill Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Imorgon är det skola 😕 Får höra med Gareth vadh an tycker om min spökhistoria 😏
Fidden Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 nehepp, om man skulle ta tag i studierna nu då...
Dark Of Light Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 (redigerat) Fiiiiint, jag sitter och undviker att plugga, som jag måste göra till imorgon. Det går ganska bra hittills. Själv? Sitter å väntar på en bil som ska komma å transportera en matta. Ska ha den under trummorna i replokalen 😎 😛 Aah... En "äckeldutt"... 😄 Min trummis hade en matta som vi till slut kallade för äckeldutten... Den var grå till och börja med men utvecklade sedan olika färger allt eftersom repen och spelningarna avlöste varann, vitt, gult, brunt, rött, grönt, ja alla möjliga och en del omöjliga nyanser. Han spillde och sölade allt möjligt på den där. Öl, Cola, tandkräm, pizza, öl, tjejer, sprit, kola, bullar, öl, mackor, korv, hamburgare och öl. Den är numera pensionerad och lever livets glada dagar på en vind... 😑 Ibland men bara ibland hälsar vi på den... Redigerat 3 september 2006 av Dark Of Light
Recommended Posts