Jump to content
Annons

Extra hårddisk,512ram eller grafikkort


silver (oregistrerad)

Recommended Posts

silver (oregistrerad)

Tjena!

Hade tänkt att trimma upp datan lite till.(har gjort det som går att göra tack vare studios eminenta förslag i senaste nummret) men nu tänkte jag även skaffa lite mer fysiska prylar. Har just nu en intel 2.4, 512 ddrram och en 110 hårddisk.etc

Fråga: skall jag köpa en hårdisk till eller mer ramminne(512ddr) eller ett agp-grafikkort. Om jag skall köpa 2 av dessa grejer vilka får det bli för att datan skall bli snabbare. Och skall det vara nån speciell intern hårddisk(märke)?

Har just nu ett grafikkort som man fick till datorn,och jag har hört att vissa pluggar i cubase SX kan vara rätt grafikkrävande därav min fråga om det.

Eller kanske en extern hårddisk,men dom kostar väl skjortan jämfört med interna?

Ha det fint!

Silver 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det viktigaste är ju minnet, din hårddisk verkar ju relativt ny så det bör ju inte göra för stor skillnad (sålänge du inte har under 100 Mb ledigt på den =).

Fråga: Har just uppgraderat min datort till en P4, 1,8 Ghz men behöver fixa mig en ny hårddisk, minst 120 Gb. Någon som har någto bra tips på en snabb och tyst model, IDE.

Tack på förhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...