pewe (oregistrerad) Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Hej har ett akut problem vid en inspelning. Min midi är helt död. Jag har ett midiklaviatur som alltid brukar fungera men nu händer det ingenting när jag trycker på tangenterna?? Fösökte ställa om lite i "Device Setup" men det går inte att ändra till YES i boxarna Active. Vad göra??? /pewe
DrHans Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Hej har ett akut problem vid en inspelning. Min midi är helt död. Jag har ett midiklaviatur som alltid brukar fungera men nu händer det ingenting när jag trycker på tangenterna?? Fösökte ställa om lite i "Device Setup" men det går inte att ändra till YES i boxarna Active. Vad göra??? /pewe Är det så att det är anslutet via usb? Testa isåfall att ansluta det via midi istället
Linus Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Välkommen till forumet! Börja med att berätta vad du använder. Vilket midiinterface? Vilken klaviatur? Kopplat hur? Vilka drivrutiner? Vilka val hade du i inställningarna?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.