auto mode Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 (redigerat) Jag skulle vilja byta ut audioclick ljudet mot ett annat samt fÄ alla click att lÄta lika högt. Hur gör man? Jag vet hur man gör om man kör med ett midi click frÄn nÄgon midi ljudmodul eller interna midi ljud frÄn ljudkort om man har det. Jag har sökt i forumet men inte hittat nÄgot om det. Edit Det Àr cubase sx2 jag undrar över. Redigerat 18 augusti 2006 av auto mode
zagor Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 gÄ in pÄ metronome setup (ctrl+click pÄ "click i control panel) dÀr du kan vÀlja mellan "beep" och "sounds", vÀljer du sounds och importerar de ljud du vill anvÀnda. samma volym ordnas ocksÄ dÀrifrÄn
auto mode Postat 18 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 18 augusti 2006 Snackar du om SX 2 nu. Jag ser inget om beeps och sounds i min metronomesetup. đ
Linkowich Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Snackar du om SX 2 nu.Jag ser inget om beeps och sounds i min metronomesetup. đ Transport - Metronome Setup... DĂ€r ska du hitta (nĂ„t liknande) den hĂ€r:
auto mode Postat 18 augusti 2006 TrÄdstartare Postat 18 augusti 2006 (redigerat) Jaha. Min ser ut sÄhÀr. Redigerat 18 augusti 2006 av auto mode
Linkowich Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Jaha. Min ser ut sĂ„hĂ€r. AjdĂ„. Var helt sĂ€ker pĂ„ att audio-klick varit med sen 2:an... Men jag mĂ„ste ha misstagit mig. đ
Bone Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Chansar lite hÀr, men om du öppnar ett vst instrument tex EZ Drummer sen sÄ Àndrar du midi output till EZ drummer. DÄ kan du ju bestÀmma vilken ton/ljud som ska vara ditt klick.
Linus Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Ladda hem mitt favoritklick och kasta i en sampler. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.