Jump to content
Annons

Chatta med boten Anna


Mats Stålbröst

Recommended Posts

Annons

poängen med låten är väl att Anna inte är en robot, så då är det alltså en fejk anna som han skapat som man kan chatta med.

vore roligare om den riktiga Anna trädde fram.

Link to comment
Dela på andra sajter

det finns blogg och biografi också!

Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik är att man kan inte riktigt avgöra vilken stil han producerar, eftersom att nästan varje låt har sin egen stil. Och det är inte bara tom musik utan många låtar har ett unikt innehåll, ofta med en känsla eller ett budskap. Det är antagligen därför att folk kommer ihåg låtarna och fortsätter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till världen...
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, i "Boten Anna" lär man ju sig att inte döma folk efter utseendet, utan gå djupare för att verkligen lära känna någon. Annars är det risk att kanalen aldrig blir som förr!

😄

Precis! Och det är just därför tjejen i videon ser ut som en Slitz/Moore brud 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

det finns blogg och biografi också!
Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik är att man kan inte riktigt avgöra vilken stil han producerar, eftersom att nästan varje låt har sin egen stil. Och det är inte bara tom musik utan många låtar har ett unikt innehåll, ofta med en känsla eller ett budskap. Det är antagligen därför att folk kommer ihåg låtarna och fortsätter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till världen...

Hahahahahaha. Roligast sedan "MIDI är inte så bra". 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

det finns blogg och biografi också!
Det som huvudsakligen identifierar BassHunters musik är att man kan inte riktigt avgöra vilken stil han producerar, eftersom att nästan varje låt har sin egen stil. Och det är inte bara tom musik utan många låtar har ett unikt innehåll, ofta med en känsla eller ett budskap. Det är antagligen därför att folk kommer ihåg låtarna och fortsätter lyssna. Han producerar inte musik till folket, han producerar musik till världen...

ämen vaf... tror han på allvar (för det lär ju vara han själv som ligger bakom siten o all text) att han gör unik musik för världen? att han gör något som inte gjorts förut?!?

jag erkänner att musiken jag själv skriver inte är direkt jättenyskapande..,

men så hävdar jag inte heller att den är unik.

fyfan för hemtankade loopar och 303-kloner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, i "Boten Anna" lär man ju sig att inte döma folk efter utseendet, utan gå djupare för att verkligen lära känna någon. Annars är det risk att kanalen aldrig blir som förr!

😉

Precis! Och det är just därför tjejen i videon ser ut som en Slitz/Moore brud 😆

Jag vet vem Boten Anna är genom en kompis som är barndomsvän med henne.

Hon har asiatiskt ursprung och tävlar med cs. Och är inte blond 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan även chatta med Anna (som faktist är en bot) på Ikeas hemsida;

http://193.108.42.79/ikea-se/anna/bot.html

På frågan om hon har trosor får man svaret:

Jag kan inte prata om kläder och mode. Det är inte mitt syfte. Jag är här för att tala om IKEA.

Eller: Vad har du för Ip?

Tack! Tyvärr kan jag inte se hur du ser ut.
Redigerat av Lådan
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...