Neko Postat 22 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2006 (redigerat) Intresserade såhär långt: Neko Hellpig Shaidar Debree android aorfreak Cloudsurfer archaengel Baktakt Dagon Kricke Väldigt många som initialt är intresserade, vi får se hur många vi blir i slutänden. Kan inte garantera något, men jag kanske drar med mig några diskreta forumiter till. Om ni kan komma den 15e så säg till. Om alla säger vad de vill göra så kan vi nog kompromissa ihop något. 🙂 Redigerat 23 augusti 2006 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 Jag hoppas mig kunna komma... ett visst bröllop kommer att ske någonstans i den svängen med. Vet icke hur mycket tid det kommer att kräva av mig tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 fika, biljard, mata duvorna... jag vill dricka pilsner. och prata musik. och skrika könsord långt in på småtimmarna. -Kombinerat med ett studiobesök i v-ö nånstans kanske? Högskolan har väl en fet Pro Tools studio? Kunde ju vara kul o se hur det funkar? 15:e funkar fint förresten. Tjohopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2006 Jag hoppas mig kunna komma... ett visst bröllop kommer att ske någonstans i den svängen med. Vet icke hur mycket tid det kommer att kräva av mig tyvärr. Funkar inte den 15e, kan vi ju se över den 8e? Jag struntar rätt mycket i aktiviteten egentligen, så länge man kan träffas och umgås och göra något skoj samtidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 22 augusti 2006 Dela Postat 22 augusti 2006 15:e låter bra, den 8:e funkar (nog) också. dricka pilsner låter bra, annat funkar också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2006 15:e låter bra, den 8:e funkar (nog) också. dricka pilsner låter bra, annat funkar också Du är på allt heltenkelt? ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 23 augusti 2006 Dela Postat 23 augusti 2006 Gött! I'm in! [Läser mer i tråden senare när tid finnes] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 23 augusti 2006 Dela Postat 23 augusti 2006 15:e låter bra, den 8:e funkar (nog) också. dricka pilsner låter bra, annat funkar också 😉 Du är på allt heltenkelt? ;D Det skulle man nog kunna säga 🙂 Helst pilsner dock, men det kan ju kombineras med mycket annat..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2006 Eftersom ingen säger något så lämnar jag in en önskan att lägga det den 8e. någon som nappar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shaidar (oregistrerad) Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 (redigerat) Den 8:e funkar bra för mig. Pilsner tar jag som ett givet inslag i mötet 🙁 Jag vill ju så gärna skrika könshår med baktakt!! EDIT: könsord var det! vet inte vart könshåret kom ifrån Redigerat 25 augusti 2006 av Shaidar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 8:e blir säkert bra....nån som kan "köpa ut" åt Shaidar? -han blir så himla kulig o nojjig efter ett par bärs 😠😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shaidar (oregistrerad) Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 lol! Jag kan bli hur kulig o nojjig som helst bara bärsen är gratis hmm, kanske även om jag köper det, nu när jag tänker efter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 Bump! 8:e tycker jag låter helt jättebra. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 31 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 31 augusti 2006 Yez. Då säger vi det tycker jag. De som vill träffas tidigt kan räcka upp en hand för fika på skåres, askelyckan eller liknande. Jag hänger på. Längre framåtkvällen kanske jag vill ha en bit mat, inte dyrt, utan bara något allmänt så man inte blir allt för onykter... Kvällen föreslår jag att vi kan tillbringa på t.ex. lagerlunden (stilrent, men kanske inte så mysigt?), Bishops (mycket god öl att välja på!) zeldas för biljard. You name it. Men något av dessa tycker jag är bra alternativ! Fika från klockan 16? Käk vid 18? Öl vid 20? Vad sägs? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 Låter kul. Om det blir biljard så är jag intresserad 😄 Bilar från Ljungby så pubrunda är inte riktigt lika intressant (lättöl är inte riktigt samma sak). Bibliotek, caféer, resturanger går också bra. Så de finns mer från Ljungby! Där ser man... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 Yez. Då säger vi det tycker jag. De som vill träffas tidigt kan räcka upp en hand för fika på skåres, askelyckan eller liknande. Jag hänger på. Längre framåtkvällen kanske jag vill ha en bit mat, inte dyrt, utan bara något allmänt så man inte blir allt för onykter... Kvällen föreslår jag att vi kan tillbringa på t.ex. lagerlunden (stilrent, men kanske inte så mysigt?), Bishops (mycket god öl att välja på!) zeldas för biljard. You name it. Men något av dessa tycker jag är bra alternativ! Fika från klockan 16? Käk vid 18? Öl vid 20? Vad sägs? Hm.. ingen öl till fikat och käket då..? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 31 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 31 augusti 2006 Yez. Då säger vi det tycker jag. De som vill träffas tidigt kan räcka upp en hand för fika på skåres, askelyckan eller liknande. Jag hänger på. Längre framåtkvällen kanske jag vill ha en bit mat, inte dyrt, utan bara något allmänt så man inte blir allt för onykter... Kvällen föreslår jag att vi kan tillbringa på t.ex. lagerlunden (stilrent, men kanske inte så mysigt?), Bishops (mycket god öl att välja på!) zeldas för biljard. You name it. Men något av dessa tycker jag är bra alternativ! Fika från klockan 16? Käk vid 18? Öl vid 20? Vad sägs? Hm.. ingen öl till fikat och käket då..? 😉 Jag tänkte på nykteristerna som anmält sig. Öl till fikat avstår jag nog i vilket fall. Öl till mat är gött 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Yez. Då säger vi det tycker jag. De som vill träffas tidigt kan räcka upp en hand för fika på skåres, askelyckan eller liknande. Jag hänger på. Längre framåtkvällen kanske jag vill ha en bit mat, inte dyrt, utan bara något allmänt så man inte blir allt för onykter... Kvällen föreslår jag att vi kan tillbringa på t.ex. lagerlunden (stilrent, men kanske inte så mysigt?), Bishops (mycket god öl att välja på!) zeldas för biljard. You name it. Men något av dessa tycker jag är bra alternativ! Fika från klockan 16? Käk vid 18? Öl vid 20? Vad sägs? Hm.. ingen öl till fikat och käket då..? 😄 Jag tänkte på nykteristerna som anmält sig. Öl till fikat avstår jag nog i vilket fall. Öl till mat är gött 😄 Jo, jag förstod det, skulle bara skoja till det lite.. 😱 Tror nog ändå jag föredrar kaffe till fikat 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 3 september 2006 Dela Postat 3 september 2006 Jag hoppas jag får mina CSN pengar bara innan den 8:e ! Har typ ingenting nu 😏 Är det inga fler som är stammisar på O Learys? Det är ett bra ställe tycker jag annars - som god middag och öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Nu är det som såhär, jag har lite andra planer eventuellt nu till helgen. Jag skulle vilja veta huruvida den här träffen är bestämd eller inte och vad som händer samt när. Så jag vet vad jag kan utesluta och inte i mitt funderande 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 september 2006 Trådstartare Dela Postat 5 september 2006 Jag tänker vara med, om jag så blir själv! ;D Antar att Debree hänger på, allra minst. Hoppas det är fler intresserade. Jag föreslår som sagt följande: För de som vill fika (tala gärna om om ni vill komma, annar så hoppar jag fikat) Skåres klockan 16. Käk. Pizza? Exelle eller kanske Olearys, har bra käk, men för mycket fotboll för att jag ska känna mig trygg. Night out: Vart som helst sålänge jag har trevligt sällskap och kan få i mig en öl eller fler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Jag tänker vara med, om jag så blir själv! ;D Antar att Debree hänger på, allra minst. Hoppas det är fler intresserade. Jag föreslår som sagt följande: För de som vill fika (tala gärna om om ni vill komma, annar så hoppar jag fikat) Skåres klockan 16. Käk. Pizza? Exelle eller kanske Olearys, har bra käk, men för mycket fotboll för att jag ska känna mig trygg. Night out: Vart som helst sålänge jag har trevligt sällskap och kan få i mig en öl eller fler. Precis, jag hänger också med! Tycker fika låter bra, så då är vi två iaf 😉 Kanske nåt lätt att äta och utgång är ju givet 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Tjao, Ni får försöka ha det bra utan mitt sällskap denna gång...måste vila levern ett tag 🙂 Tjohopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Oj, åttonde är ju idag... Lär nog banga den här gången också, tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Blev det nån IRL eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 (redigerat) Blev det nån IRL eller? Japp. Från början var det bara jag och Neko, men en som heter "Dagon" (eller något sådant) kom senare och då tog vi en pizza och pratade. Sedan gick vi till (vad hette det nu igen?) och tog en öl samt en biljardrunda (jag var klart sämst 😆) och slutligen ett besökt i Nekos studio. En väldigt lyckad kväll trots att vi var så få måste ja säga! 😕 Redigerat 22 september 2006 av Kricke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Själv fick jag en släng av feber och vågade inte gå ut med mina rödsprängda ögon =/ Mycket synd. Gött att höra att det var en lyckad kväll iaf (trots min frånvaro) =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 22 september 2006 Dela Postat 22 september 2006 Herregud Studio-Army i Växjö är ju patetiska. Ni får hälsa på det riktiga supportergänget i stockholm nu till helgen och se hur det ska gå till. 😏 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.