Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan alla!

Är en 26-Ă„rig musiker som hĂ„ller pĂ„ med de mesta inom musik. Har jobbat semi-proffessionellt sen 4-5 Ă„r tillbaka som tekniker/producent/musiker/lĂ„tskrivare, men har tagit tag i livet o ska börja pĂ„ musikhögskolan i stockholm till hösten. Blev tipsad om denna sida av en kompis dĂ„ jag just nu hĂ„ller pĂ„ att skissa pĂ„ en egen site, och ville kolla runt lite sĂ„ jag inte gör nĂ„t som redan finns 😉

Detta stÀllet verkar va grymt trevligt sÄ jag lÀr vÀl hÀnga hÀr lite dÄ och dÄ..

// Johan

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Glatt vĂ€lkommen!!! 😄

Postat

VÀlkommen! Varning - det hÀr forumet Àr som ett svart hÄl, har du vÀl Äkt in kommer du aldrig tillbaka....

Men det Àr det som Àr sÄ bra! :rolleyes:

Postat
VÀlkommen! Varning - det hÀr forumet Àr som ett svart hÄl, har du vÀl Äkt in kommer du aldrig tillbaka....

Men det Àr det som Àr sÄ bra! :rolleyes:

😄 Är redan fast.. Har ju sidan uppe konstant mĂ€rker jag.

• 1 Ă„r senare...
  • 2 veckor senare...
Postat

Tja! 🙁

Postat
Jag tror nog vi kan sluta hÀlsa VacUm vÀlkommen till dehÀr forumet.

Mmm... Det kan vi. Men "heja" pĂ„ honom kan man ju alltid göra. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.