Jump to content
Annons

Recommended Posts

Fanny (oregistrerad)
Postat

Är det någon som vet om man kan öppna projekt man gjort Logic 7 och öpnna dem i Logic express?

Annons
Fanny (oregistrerad)
Postat

jepp. alltså från Logic pro 7 till logic express 7.

Postat

Ja, det kan jag inte tänka mig att det ska vara några problem under förutsättning att du inte använt instrument och effekter som är specifika för Proversionen förståss ( till exempel Sculpture eller Match EQ ). Jag är osäker på hur Logic hanterar detta men gissningsvis så borde det ju bara ladda upp projektet som vanligt och helt sonika strunta i de pluggar som det inte har tillgång till. Någon som vet mer specifikt hur det fungerar?

Postat

Helt korrekt.

Pluggar som inte finns i express versionen kommer helt enkelt inte att dyka upp

ej heller tredje-parts pluggar eller sampligar som eventuellt fattas.

M.a.o ingen Space Designer , Sculpture , m.m m.m

Ett tips.

Spara låten som projekt , då följer all Audio , Alla samplingar , Alla presets med i en och samma mapp , kopiera över mappen till den andra datorn och tuta och kör...

Fanny (oregistrerad)
Postat

tack för hjälpen! 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.