Jump to content
Annons

GIBSON LOGO KLISTERMÄRKEN


TUFFTUFFTUFF

Recommended Posts

Hej, är det någon som vet vat man får tag på Gibson-logo-klistermärken som man kan sätta på gitarrhuvudet. Tänkte piffa upp en av mina Epiphones lite 🙂 ..och nej,det är inte för att jag ska sälja den och lura någon stackare, det är bara på skoj..och ja(antar att någon svarar:"Köp en äkta Gibson istället!"), jag har en äkta Gibson, men den vill jag inte ta med på gigs än så länge, alkohol och gitarrer för över 20 tusen går kanske inte alltid så bra ihop..Ja, ja, anyway, tacksam för svar 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Menar du distributör av gitarrer eller klistermärken? Eller tänker du typ Musikbörsens websida? Har du något bra förslag på vem jag borde maila så vore det skitschysst och uppskattat.

Huruvida alkohol och spelning hör ihop är individuellt från person till person och band till band, för oss är spelning oftast = party, före spelningen, under spelningen och efter spelningen, jag är betydligt bättre på gitarr efter några öl 😕 ,det funkar för oss, men för andra funkar det inte,smaken är som the bejjk..men nu var det ju inte det vi skulle prata om 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

qumarr (oregistrerad)

vafan?

går du å köper en bra (och dyr) gura å vill inte använda den live?

😕

har guror för en bra bit över 20papp å jag skulle inte tveka till å dra me dom på en live spelning.

gitarrer är inte till för att hänga på väggen eller ligga i caset oavsett prislapp.

en dyr gura som inte fått sin första love bump leder till fegt lir!

står hellre på scen å oroar mig för att trummisen ska missa ett slag än att guran skulle kunna få sig en repa.

RÖJ!

Link to comment
Dela på andra sajter

..och poängen är?? Haha, tror att det blir lite off topic här, jag frågade inte vilken gitarr jag ska spela på live, det klarar jag helt fint att välja själv,jag tycker om mina Epiphones och använder de live, bra gitarrer till en bra pris, tänkte bara piffa upp de lite(barnsligt kanske, men va fan). Någon vänlig själ som vet var det finns?

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

Laga en egen vetja. En som står "Gibsån", men med äkta logotyp, då är ju skämtet fulländat!

Link to comment
Dela på andra sajter

fattar inte att det skall vara så svårt för vissa att greppa tag i internet själva istället för att be andra om servicehjälp som någon jävla dagmmama etc... 😳

häller fullständigt med om det där med att lira på sitt finaste instrument,varför tveka och lalla???

Link to comment
Dela på andra sajter

Isotone&Ketri:TUSEN TACK 😄 , råbra, Jag ska helt klart lägga in ett bud. Jag brukar inte handla på E-bay (har helt enkelt inte blivit av att jag börjat shoppa där) så jag tänkte inte på att checka där och Luthman har jag heller aldrig handlat av(jag bor i Norge)..söker alltid på internet innan jag ber någon om hjälp här och postar ett inlägg, men dessa missade jag, sorry.. Precis sådana tips jag letade efter 🙂

Tsmalmbe: Gibsån hade ju såklart varit roligare, men SÅ roligt ska vi inte ha det 🙂

Florian: Eftersom jag uppfattar ditt inlägg som lite onödigt otrevligt formulerat (men kanske det är jag som missförstår?) och eftersom detta är en klistermärke-tråd, så väljer jag att inte kommentera det mer än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...