Jump to content
Annons

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Varför skickas det "alltid" med ett soft case om man köper en mik? Varför inte hellre ett hard case och betala nån hundring mer.

Lika illa som att köpa soft case till sina sol/glasögon.

Jag antar att de gör så för att vara smarta, dvs. ondskefulla.

🙂

:musik

Annons
Postat

Har alla behov av ett hardcase då? Det är väl bara om man ska springa runt med sin mic och packa upp och ner den jämt och ständigt? Själv använde jag mitt case som pennskrin.

Postat

Det verkar dock blir allt fler som låter en trälåda ingå eller har med en liten väska som man kan bära med sig - men det är ju lite olika...

Behöver man ha ett hårt case till de micar som inte levereras i case eller trälåda, så är det nog egentligen bättre att skaffa en väska med utskurna platser för ett gäng mikrofoner...

Postat

Det är bra med softcase (om man nu inte hellre ska kalla det påse...) om man slänger ner massa mickar i ex. en plyfalåda eller något, då tar ett hardcase för mycket plats=)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.