Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag heter Fredrik Karlsson och sysslar med musik! Jag Àr i första hand sÄngare men behÀrskar Gitarr, bas, trummor & klaviatur.

Jag har en liten Projektstudio i hemmet dÀr jag skriver min musik.

Det var meningen att jag skulle ha studion som lÄtskrivarverkstad och inte fokusera sÄ mycket pÄ ljudteknik. MEN naturligtvis sÄ blir man biten efter en tid sÄ nu försöker jag Àven mig pÄ att bli en hyffsad ljudtekniker.

Jag har satt upp ett antal Krogshower I Kristianstad och nu hÀrnÀst skall jag sÀtta upp en sjÀlvskriven (+ en kille till) Muisikal vid namn Masada the musical spectacular!

Jag har Àven spelat Jesus i musikalen Jesus Christ Superstar.

Delar ur min utrustning:

PC

Cubase

Roland JV 1080 + 4 Expansion kort

Yamaha AW16

Event 20/20p

Korg A3

Roland pc 200 mk 2

DSP Factory

Behringer mixer

ADK a 51s

SM 58 or

SM57 or

Akg D-125 (" st)

Admira Nylon gura

Hottad Kramer Telecaster

Fender p kopia

+ en massa annat tjafs.......

Annons
Postat

Hej och vĂ€lkommen till forumen. Kul att du hittat hit, och hoppas att du kommer att fĂ„ lika mycket nytta av oss som vi kommer ha nytta av dig. 🙂

Postat
Hej!

Jag heter Fredrik Karlsson och sysslar med musik! Jag Àr i första hand sÄngare men behÀrskar Gitarr, bas, trummor & klaviatur.

Jag har en liten Projektstudio i hemmet dÀr jag skriver min musik.

Det var meningen att jag skulle ha studion som lÄtskrivarverkstad och inte fokusera sÄ mycket pÄ ljudteknik. MEN naturligtvis sÄ blir man biten efter en tid sÄ nu försöker jag Àven mig pÄ att bli en hyffsad ljudtekniker.

Jag har satt upp ett antal Krogshower I Kristianstad och nu hÀrnÀst skall jag sÀtta upp en sjÀlvskriven (+ en kille till) Muisikal vid namn Masada the musical spectacular!

Jag har Àven spelat Jesus i musikalen Jesus Christ Superstar.

Delar ur min utrustning:

PC

Cubase

Roland JV 1080 + 4 Expansion kort

Yamaha AW16

Event 20/20p

Korg A3

Roland pc 200 mk 2

DSP Factory

Behringer mixer

ADK a 51s

SM 58 or

SM57 or

Akg D-125 (" st)

Admira Nylon gura

Hottad Kramer Telecaster

Fender p kopia

+ en massa annat tjafs.......

hej!

vilket behringer mixerbord har du?

Postat

Det Àr ett litet 8 kanalsbord som kostade 1995:- nytt! Jag anvÀnder det endast för lyssning och absolut inte till inspelning.

• 2 veckor senare...
  • 1 Ă„r senare...
musik (oregistrerad)
Postat

Hej Fredrik!

VĂ€lkommen hit!

Hoppas du ska trivas.

😕

:musik

Postat

Tjenare! VĂ€lkommen till forumet! 😕

Postat

Musik.... FÄr man bara frÄga varför du har fÄtt för dig att dra upp alla gamla medlemspresentationer sÄhÀr? För att öka ditt inlÀggsantal, eller?

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Postat
Musik.... FÄr man bara frÄga varför du har fÄtt för dig att dra upp alla gamla medlemspresentationer sÄhÀr? För att öka ditt inlÀggsantal, eller?

Ja, jag hĂ€nger inte riktigt med pĂ„ det heller... 😳 Men visst, vĂ€lkommen dĂ„.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.