oknytt Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Jag menar det. Ingen får lämna den här tråden utan att först lämna ett bidrag. Annars kommer Ernst och tar er. 😉 Vem e Ernst?? E han snygg 😆
oknytt Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Lynxo in på msn 😆 Lynxo på MSN?? jag har ingen Lynxo på min MSN... Vaaad menar duuuu ??? 😉
oknytt Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 😮 *muttrar* jag har ingen lynx,,,, 😆 Jag har sett att du skrivit i popomundo tråden, tänkte fråga om jag får fråga en sak... 😉
Christofer Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Hej då, nu ska jag se på Rome eller va fan de nu heter, vet att de börjar om en stund men jag ska fixa lirte grejer först. 😉
oknytt Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Fråga på! 😄 Tack, tänkte först bara säga att jag trodde svaret avr till mig när det gällde Lynxo 🤪 eftersom jag undrade vem Ernst är... sorry, jag kollade inte innan på tråden *pinsamt* jag hade satt ut min karaktär på konsert men jag har inga trummor, och kunde inte ta med någon... konseren blev USEL hahahaha och eftersom jag har en bandmedlem som jag aldrig pratar med hahaha dök han upp på konseren eller var det bara jag där, shit går min karriär åt helvete nu 😆😱
Pico Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Hej då, nu ska jag se på Rome eller va fan de nu heter, vet att de börjar om en stund men jag ska fixa lirte grejer först. 😱 Nja, det heter Österjörn! 🤪
Micke H Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 🤪 Kan man köpa en Lynx?? 😆 För det rätta priset så...vilka slags tjänster hade du i åtanke? 😱
Pazo Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 HÄÄÄÄÄÄJ! Spelat fotboll har jag gjort! Sträkning i vänster jumske å lite i höger lår. Blåsan svider mkt igen! och råkade trampa väldigt rakt med hela benet så nu är knäet ont ocså! 🤪😱 Fyfan vad roligt att spela fotboll på rinken! 😆
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Rinken? Ishockeyrinken? Man kan inte sträcka sig, den medicinska termen är bristning om man vill vara petig, men vem vill vara petig? Ljumskbevär är luriga. Använd värme. Bristningen i låret ska du först behandla med kyla (ispåsar) och sedan värme. Överansträng inte låret igen, då blir det försvagat. Ev kan du kirurgtejpa låret. Blåsan svider? Måhända urinvägsinfektion. Kan behöva ses över. Förmodligen en lättare översträckning av knäleden. Kan ha en lättare blödning, men knappast någon ledbandsskada. 😆 :musik
Pazo Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Rinken? Ishockeyrinken? Man kan inte sträcka sig, den medicinska termen är bristning om man vill vara petig, men vem vill vara petig? Ljumskbevär är luriga. Använd värme. Bristningen i låret ska du först behandla med kyla (ispåsar) och sedan värme. Överansträng inte låret igen, då blir det försvagat. Ev kan du kirurgtejpa låret. Blåsan svider? Måhända urinvägsinfektion. Kan behöva ses över. Förmodligen en lättare översträckning av knäleden. Kan ha en lättare blödning, men knappast någon ledbandsskada. 😄 :musik Alltså... INga allvarliga grejer... Desutom så är det en blåsa på foten. fick den när jag spela fotboll förra veckan. men jag har skitit i den och spelat mer fotboll ändå 😆
VacUm Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Kan inte nån göra en remix? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag orkar inte, men skulle uppskatta en.
Pazo Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Kan inte nån göra en remix? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag orkar inte, men skulle uppskatta en. HAHAHA!!! Fan va skön! Ska man ge det ett test? 😆
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Pazo, lite blessyrer bara som hör fotbollen till? Vad skönt då! 😆
Dark Of Light Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 HÄÄÄÄÄÄJ!Spelat fotboll har jag gjort! Sträkning i vänster jumske å lite i höger lår. Blåsan svider mkt igen! och råkade trampa väldigt rakt med hela benet så nu är knäet ont ocså! 😄 :D Fyfan vad roligt att spela fotboll på rinken! 😄 😆 Alltså, är det verkligen värt all denna smärta för lite nuppa..? 😆 😳 För bruden är väl kvar där va? Annars... Vad heter det... Öhh... Svårt med ord man aldrig använder... Som gymnastik ungefär... RÖR, var det ja 😆 ... Du rör på dig i onödan... Eller har du redan fått nuppa..? 😆 ... I så fall kan du sluta spela fotboll, målet är så att säga uppnått. 😎
oknytt Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 😆 Kan man köpa en Lynx?? 😆 För det rätta priset så...vilka slags tjänster hade du i åtanke? 😆 😆 jaaa, jag vet inte,,, beror ju på priset också 😳😄😄
Pico Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 😆 Kan man köpa en Lynx?? 😆 För det rätta priset så...vilka slags tjänster hade du i åtanke? 😆 😆 jaaa, jag vet inte,,, beror ju på priset också 😳😄😄 Lynxo kräver inte mycket mer än en kopp kaffe.
Pazo Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Pazo, lite blessyrer bara som hör fotbollen till? Vad skönt då! 😳 haha japp 😆 Fint språk! 😆
Pazo Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 HÄÄÄÄÄÄJ!Spelat fotboll har jag gjort! Sträkning i vänster jumske å lite i höger lår. Blåsan svider mkt igen! och råkade trampa väldigt rakt med hela benet så nu är knäet ont ocså! 😄 :D Fyfan vad roligt att spela fotboll på rinken! 😎 😆 Alltså, är det verkligen värt all denna smärta för lite nuppa..? 😆 😆 För bruden är väl kvar där va? Annars... Vad heter det... Öhh... Svårt med ord man aldrig använder... Som gymnastik ungefär... RÖR, var det ja 😆 ... Du rör på dig i onödan... Eller har du redan fått nuppa..? 😄 ... I så fall kan du sluta spela fotboll, målet är så att säga uppnått. 😎 Ne jag har inte fått nuppa 😳 Och jag är inte ute efter henne heller. vad jag vet... Flåt 🙁
oknytt Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 😳 Kan man köpa en Lynx?? 😆 För det rätta priset så...vilka slags tjänster hade du i åtanke? 😳 😆 jaaa, jag vet inte,,, beror ju på priset också 😉😆😆 Lynxo kräver inte mycket mer än en kopp kaffe. Då är det taget hahahaha 😆
Recommended Posts